אין ספק שהזמר קניה ווסט הוא אמן מוכשר ובעל סטייל היסטרי. חברו את שני הדברים יחד ותקבלו את אחת המכירות הכי רווחיות שהיו אי פעם על פריט משומש בידי כוכב. אז במה מדובר? זוג נעליים ריחניות שנעל ווסט במהלך הופעה בטקס פרסי הגרמי ב-2008, שנמכרו במחיר שיא של שבע ספרות! 

לא מדובר סתם זוג נעליים אלא הגרסא הראשונה של נייק אייר ייזי 1,  הנעל הראשונה שעיצב ווסט בשיתוף הפעולה עם נייק (שמאז נחל כישלון ועבר לאדידס) שנמכר במחיר אסטרונומי של 1.8 מיליון דולרים במכירה פומבית, כך על פי סוטביז', החברה שתיווכה את המכירה. ווסט עצמו נעל את הנעליים האלו באחת ההופעות הכי זכורות שלו אי שם לפני כ- 13 שנה כשביצא את השיר  "Hey Mama" and "Stronger" וסביר להניח שהוא לא תיאר לעצמו שיום אחד מישהו יקנה את הנעליים במחיר בו יכלו לקנות יופי של בית, או שניים...

מכירת הנעליים המשומשות של ווסט בכמעט שני מיליון דולר שברה את השיא של "הסניקרס הכי יקרות שאי פעם נמכרו", כשזו הפעם הראשונה שזוג נעליים נמכר במעל למיליון דולרים. הסכום הוא כמעט משולש מהשיא הקודם, שעמד על 615 אלף דולר לנעלי נייק אייר ג'ורדן מ- 1985, הראשונות שמייקל ג'ורדן נעל. הכדורסלן האגדי לא החזיק בשיא יותר מדי זמן, מאחר והנעליים המדוברות נמכרו בשנה שעברה ועכשיו ווסט גונב לו את ההצגה - ובענק!