לפני שנתיים וארבעה חודשים התארסה הדוגמנית והאקסית של יאיר נתניהו, לי לוי לאיש העסקים היהודי המיליונר איתן נישולס המתגורר באוסטרליה, אחרי שבעה חודשי זוגיות בלבד. השניים תיכננו להינשא בקיץ שעבר אך בדומה לזוגות רבים דחו את החתונה בין היתר בגלל מגיפת הקורונה. הצעת הנישואים הייתה כמו בסיפורי אגדות הרומנטיים ביותר, לוי חגגה יום הולדת 27 והתעוררה ל-27 מתנות שונות שקיבלה מבן זוגה, כשבאחת מהן ישבה טבעת אירוסין עם יהלום עצום בגודלו בשווי מיליון שקלים.

לי לוי (צילום: באדיבות חגי דור)
לי לוי (צילום: באדיבות חגי דור)

אחרי שנענתה בחיוב, ההפתעות רק המשיכו ולוי נלקחה ביאכטה מפוארת אל בית האופרה הנודע בסידני, בדרך לשם תמונות של דמותה בשלבים שונים מחייה הוקרנו בתלת מימד על המים במפרץ בונדי ביץ'. כשהגיעו לאופרה שהואר כולו בצבעים , המתינו להם כל החברים המשותפים של הזוג ובני המשפחה, לאירוע יוקרתי ונוצץ במהלכו הכריז איתן על האירוסין הטריים. אלא שלסיפור האגדות הזה יש סוף פחות טוב.

לי לוי בדרכה לחופה: פרטים ראשונים על החתונה - לחצו כאן

השניים חוו לא מעט משברים זוגיים במהלך החודשים האחרונים ולפני שלושה שבועות החליטו להפריד כוחות ולבטל את האירוסין והחתונה הצפויה. מקורב ללוי מסר ל-TMI כי השניים לקחו הפסקה כדי לבחון את היחסים ובנתיים לוי נשארה בסידני שבאוסטרליה, אך היא צפויה להגיע בעוד חודש לביקור מולדת אחרי למעלה משנה שלא ביקרה פה. 

חגי דור הסוכן של לוי סירב להגיב לידיעה

לי לוי, איתן נישולס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לי לוי, איתן נישולס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לי לוי (צילום: עדי אורני)
לי לוי (צילום: עדי אורני)