בואו נגיד שלתמונה הבאה לא ממש ציפינו אבל גם לא מאוד הופתענו. זוכרים איך עד לא מזמן הכדורגלן לשעבר והמגיש אייל ברקוביץ בכלל לא היה ברשתות החברתיות ובכלל לא היה לו חשבון אינסטגרם? ובכן נראה שעם הזמן הצמד של אופירה אסייג התחבר לכל עניין השיתוף והחליט לפרסם בסטורי שלו תמונה יוצאת דופן - מהאמבטיה!

אז נכון שבין כל הקצף והמים אף איבר אינטימי לא נחשף בתיעוד המרגש אבל המסר ברור. ברקוביץ כזכור הביע לא פעם את עמדותיו נגד תמונות פרובוקטיביות או לחשיפה מוגזמת ברשתות החברתיות וגם אביבה תבורי שהתארחה בתוכניתו לפני שנה והגיעה עם שמלה במחשוף עמוק, נאלצה ללבוש ג'קט כי המגיש סירב לראיין אותה בגלל שהייתה חשופה מדי.

מאיפה האנגלית שלך? אייל ברקוביץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיפה האנגלית שלך? אייל ברקוביץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ברקוביץ החליט להעשיר את האינסטגרם שלו בתמונה שלא פוסחת אף כוכבת אינסטגרם ידועה והצטלם באמבטיית הקצף בדיוק כמו שנוהגות רבות בעולם וגם בארץ, כמו נטלי דדון שהצטלמה טופלס באמבטיה וזכתה לתגובות זועמות ברשת, או כמו ששיתפה הקולגה שלו אופירה אסייג שהתגאתה ברגליים הסקסיות שלה באמבטיה מלאה בפרחים, עם תיוג מיקום ביתה בתל ברוך, מה שהתברר בסוף בכלל בתמונה של מישהי אחרת. במקרה של ברקוביץ  ברור שמדובר בכדורגלן בדימוס. אז מה חשבתם על התמונה? 

אייל ברקוביץ (צילום: אור גפן)
אייל ברקוביץ (צילום: אור גפן)