ג'קלין אגבקיאן, האקסית של מאיה ג'ריס - זוגתה הטרייה של אלה לי להב ממשיכה לתקוף. לפני שבוע יצאה כזכור הזמרת אלה לי להב מהארון והציגה את זוגתה הטרייה מאיה ג'ריס, אלא שכעת האקסית הטרייה של ג'ריס, ג'קלין אגבקיאן תוקפת את הזמרת הידועה וטוענת שהיא גנבה לה את החברה. 

אלה לי להב החליטה להגיב לראשונה וכתבה בטיקטוק התייחסות ראשונה: "לא נכנסתי לאף אחד בזוגיות ולא סכסכתי, אני התאהבתי במאיה וכשהיא בחרה להיות עם ג'קלין אני כיבדתי והתרחקתי משתיהן". אלא שג'קלין לא נותרה חייבת והעלתה פוסט מנגד עם הדברים הבאים: "זאת הפעם האחרונה שאני מעלה משהו שקשור לשתי הבחורות רודפות הפרסום ברמה דוחה".

אלה לי להב, מאיה ג'ריס (צילום: צילום מסך אינסטגרם,אלה לי להב)
אלה לי להב, מאיה ג'ריס (צילום: צילום מסך אינסטגרם,אלה לי להב)

"הגברת (כשהיא מתכוונת לאלה לי להב) נכנסה לי לזוגיות ברמה דוחה אחרי שאמרה והבטיחה שלא תעשה את זה והתקרבה וניצלה נטו כדי להתקרב לאקסית שלי. לכתוב בתגובות ולצאת 'הבסדר' שאת בכלל לא בסדר בסיפור, לא מוציא אותך סבבה. תמצאי חיים חוץ מלשקר שתפסת מאיתנו מרחק בזמן הזוגיות, כי שתינו יודעות את האמת ופשוט קשה לך לומר שנהנית להיכנס לזוגיות שלא שלך ולהכאיב לי.

ג'קלין אגבקיאן  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'קלין אגבקיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אשכרה מי שהייתה לצידך והצילה אותך מהתקפי חרדה, בן אדם דוחה בלי לב ועם ים שקרים. וזה שאת מוכרת בתעשייה לא הופך אותך לאדם טוב ואמיתי, את אדם צבוע ודוחה". במקביל פרסמה ג'קלין סרטון טיקטוק מהעבר, עוד כשהייתה בזוגיות עם ג'ריס, בו נשמעת מאיה ג'ריס מנפנפת את אלה לי להב, שכביכול חיזרה אחריה נמרצות ואמרה: "תקשיבי חתיכת נעל תפסיקי לחפש אותי, כי אני לא מעוניינת את חתיכת אובססיבית ובאמת אני מתחילה לפחד ממך אני לא רוצה אותך, את לא הטעם שלי, די". ג'ריס לא נותרה אדישה לאירועים האחרונים והחליטה להגיב לאקסית ג'קלין: "הייתי איתך שנתיים, וואלה אין לי מה להצטער על שום דבר. אני בחיים לא ארד לרמות כאלה, אני תמיד אכבד אותך". 

מאיה ג'ריס מלכלכלת על זוגתה אלה לי (צילום אינסטגרם)