תגידו וולקאם לקרן, בת הזוג החדשה של ננסי ברנדס הבלתי נגמר. היא בת 46 ועובדת בעיריית תל אביב.

ננסי, היא צוחקת מהבדיחות שלך?
“יש לי כמה תיקונים: לא קוראים לה קרן, קוראים לה פנדל. קרן זה השם הישן, היום קוראים לה פנדל. וגם: היא לא עובדת בעיריית תל אביב, היא רק מקבלת משכורת שם כמו כולם".

ננסי ברנדס (צילום: אור גפן)
ננסי ברנדס (צילום: אור גפן)

> מי שלא שומר בסודיות על יום הולדתו הוא אושיית התיאטרון יורם לוינשטיין, שיחגוג ב־14 במאי יום הולדת 71 בבר “וודו" בשדרות בן ציון.

לוינשטיין, מי מוזמן?

“בוגרים, מורים ואנשי מקצוע".

יורם לוינשטיין עם צוות ''פסטיבל סן רמו'' (צילום: רדי רובינשטיין, יח''צ)
יורם לוינשטיין עם צוות ''פסטיבל סן רמו'' (צילום: רדי רובינשטיין, יח''צ)

> מיקי גולדנברג, אחיו של דודו טופז, עובד בימים אלו על פרויקט חדש: “סרט ייחודי בשם ‘אהבה אסורה', שבזכותה נולדו האחים דודו ומיקי".

וואו, נשמע מסקרן ומסתורי.

“זה סיפור אהבה אסורה בין לילי פולמן, תלמידה יפהפייה בת 16 מבית אריסטוקטי־מסורתי, לבין אלי גולדנברג, מורה לדרמה בן 28, בוהמיין חסר בית וחצי אלכוהוליסט, שהגיע לביים עצרת לקראת חנוכה. כנגד כל הסביבה והחרם שהטיל האבא של לילי, המשיכו השניים לצאת במשך שנתיים עד שהגרמנים כבשו את ורשה. אלי נסע לישראל למרות שמשפחתה של לילי לעגה לו על ההחלטה הזו".

רומנטי ומרגש.

“הסיפור הוא מסע הייסורים שעובר אלי כדי להשיג עבור לילי סרטיפיקאט. ואכן לילי הייתה האדם האחרון שיצא מגטו ורשה באישור הגרמנים. המסע של לילי נמשך על פני שנה ובזמן זה אלי חשב שהיא כבר מתה. לילי הגיעה לישראל, התחתנה עם אלי וקיבלה מכתב שבו מודיעים לה שהוריה ושתי אחיותיה נשלחו למשרפות. לילי ואלי הביאו לעולם שני בנים: דודו טופז ומיקי גולדנברג".

מיקי גולדנברג (צילום: אריאל בשור)
מיקי גולדנברג (צילום: אריאל בשור)

> ובתוך כל הכאוס במערכת הפוליטית, קצת נחת ליועץ הבכיר של אריה דרעי, ברק סרי, שנכדתו היפהפייה, איימי סרי בת ה־4.5, מככבת בפרסומות לקופת חולים מאוחדת. איימי היא בתם של רון ואורליה, והסבא רבא שלה הוא אבינועם סרי, סגן ראש העיר המיתולוגי של אשדוד וממשחררי העיר העתיקה.

ברק סרי, ההופעות בטלוויזיה הן חלק מהגנים שהורשת לה?
“כולנו קטנים עליה. היא הכוכבת האמיתית".

איימי וברק סרי (צילום: מאור ששון)
איימי וברק סרי (צילום: מאור ששון)