האסון בהר מירון אמש (חמישי) בו נמחצו למוות מעל ל-45 בני אדם, הצליח להרעיד את המדינה כולה וכמובן את תעשיית הבידור, שנאלצה בצער כבד לדחות הופעות ואירועים מתוקשרים. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הכריז ביום ראשון על יום אבל לאומי ומדינה שלמה הרכינה ראשה. 

כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר לא נמנעת מלהביע דעה אף פעם, אבל הפעם היא הגזימה באמת בעיני רבים. גרינר שיתפה היום (שישי) בסטורי באינסטגרם בדעתה על האסון בהר מירון ואמרה: "משוגעים מה קרה, הלכתם להתפלל - וואו, התפללתם יפה מאוד. תראו מה עשיתם. דרכתם על אנשים".

אסון מירון (צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים)
אסון מירון (צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים)


עוד תקפה גרינר בבוטות ואמרה: "כל הגברים החרדים האלו, מה זה? מה זה? לא ראיתי חיות כאלה סורי, רצחתם אנשים". "שמעתי שעושים איזה אבל עולמי ביום ראשון, על טמטום, אשכרה על טמטום. זה פאקינג טעות. אנשים עלו על אנשים. מלא מלא חשבו וידעו שזה יקרה וזה קרה. אז איפה הביטחון? איפה האנשים? פשוט ביזיון. עצוב ועלוב".

גרינר שקיבלה הרבה תגובות על ההתבטאויות שלה, הבינה שוב שדיברה יותר מדיי ומחקה את הסטורי אלא שעוקביה הספיקו לצלם מסך ולשלוח לאמצעי התקשורת. גרינר הוסיפה וכתבה: "משתתפת בצערכם לכל המשפחות של ההורים. יום קשה. סליחה שאני יותר עצבנית על המכרה הזה. כי זה פשוט מיותר. ידעו שיהיה אסון ונתנו לזה לקרות. פשוט עצוב. חייב סדר, חייב שינוי".

ליהיא גרינר (צילום: אמיר יעקובי)
ליהיא גרינר (צילום: אמיר יעקובי)