מאז פליטת הפה המכוערת של ליהיא גרינר בנוגע לאסון בהר מירון כשכינתה את החרדים חיות אדם ומשוגעים, היא נצלבת על ידי גורמים שונים בתעשייה, קולגות, עוקבים ומעריצים, היא זוכה לאיומים על חייה בהודעות שנשלחות לנייד שלה, והפסידה כבר כ-9000 עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה שמנה עד לפני התקרית 200,000 עוקבים.

לעומת כל המבקרים יש גם מי שיצא להגנתה, כוכבות הריאלטי עינב בובליל ונעמה קסרי שביקשו קצת חמלה עבור גרינר. אלא שלקו ההגנה  מצטרפת כעת גם אימה של גרינר שפונה למשפחות ההרוגים. מאיה גרינר שלא זכתה עד כה להיות באור הזרקורים למרות בתה הפעילה, העלתה מכתב להורי ההרוגים, טענה לחרם של בתה ושיתפה בטראומה שגרמה לגרינר להתבטא כך וכתבה: "מכתב מאמא, למשפחות האבלות ולכל עם ישראל ליבי עמכם אני נחרדת ממה שקורה ברשתות לגבי ההתעסקות סביב הסטורי המיותר של ליהיא גרינר, הבת שלי, שאינה קשורה ולא אשמה באסון הנוראי במירון".

ליהיא גרינר, מאיה גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליהיא גרינר, מאיה גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"לגבי ההתבטאות של ליהיא? הלם, כעס. אני כאמא שמכירה היטב את בתי ניסיתי לבדוק מאיפה זה מגיע? נשמתי עמוק ונזכרתי באסון הנוראי ב״פסטיבל ערד״ כאשר אחת הנספות הייתה חן יצחק ז״ל מקורבת לבנות שלי כשהתגוררנו באל-איי. אני מניחה שהטראומה אליה נחשפה בילדות גרמה לה לכעס ולהתבטאות בלתי נשלטת. התזמון והדלות בשימוש בשפה העברית גרמו לה להתבטא בצורה שגויה, נהגה בפזיזות ללא בדיקה וחשיבה לעומק, אחרי דקה הבינה והסירה מיד את ה-סטורי המיותר".

ליהיא גרינר על האסון בהר מירון (צילום: אינסטגרם)

"מסתבר שבאיחור.. שוחרי הטרף עתו עליו והפכו אותו לאחד הנושאים שמקושר לאסון שאין לה יד בו. חברים יקרים, זה הזמן להתנער מהרוע.זה הזמן לתת יד וכתף לאחינו. זה הזמן להתאחד לעם אחד, אוהב, סובלני, סלחן, מחנך, עם חזק, מאסנו בשנאת חינם, כולנו מגיעים לעולם באותו אופן וכן גם עוזבים אותו. המקורבים מכירים בלב הענק של ליהיא המלא חמלה ואהבה. עמכם הסליחה, קשה לראות את כל ה-עליהום בכל הרשתות שמגיע מהשכבה הבוגרת שבסופו של דבר, מהווים דוגמא אישית לבני הנוער בכל הנוגע לחרם שנלחמים בו ביום יום. זה יכול להיות ילד של כל אחד".

ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה)
ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה)