מקווים שנרגעתם מהאיחוד של חברים, כי נראה שיש קאמבק מרגש הרבה יותר מעבר לפינה. "בניפר", הלוא הם ג'ניפר לופז ובן אפלק, הזוג הכי יפה בהוליווד של שנות ה-2000 שהלהיבו את העולם עם בשורות מרגשות על אירוסים ב-2002 ושברו לבבות שנה אחרי שביטלו את החתונה - חזרו שוב לבלות יחד.

שבועות ספורים אחרי שג'יי לו אישרה באופן רשמי את הפרידה מהארוס שלה בשנתיים האחרונות, שחקן הבייסבול אלכס רודריגז, הרשת התמלאה תמונות המתעדות את לופז ואפלק מבלים אחד בחברת השנייה. בסוף השבוע תיעדו צלמי הפפראצי מעבר לים את אפלק (48) בעת שהגיע לביקור אצל ג'ני פרום דה בלוק בת ה-51.

לופז, שלחה לאקס המיתולוגי שלה את הנהג שלה, אשר אסף אותו ברכב שלה והסיע אותו היישר לביתה בבל אייר בלוס אנג'לס. בתיעוד המרגש, נראה אפלק כשהוא מצוייד בתיק גב ופחית משקה מוגז, בלבוש פשוט למדי - הוא יצא מהרכב ונכנס לבית המפואר, בו היא מגדלת את התאומים המתוקים שלה אותם הביאה מהנישואים למארק אנתוני . יודעי דבר בגבעות הוליווד סיפרו למגזין פיפל האמרקיאי: "אספו אותו באזור קרוב, הסיעו אותו והחזירו אותו בחזרה אחרי שבילה בביתה כמה שעות. לשניים יש אמנם "הרבה אהבה אחד כלפי השנייה, הם תמיד העריכו זה את זו" אבל גם מיהרו לצנן את ההתלבות וסיפור: "הם רק ידידים". מסתבר כי זו לא הייתה הפעם הראשונה בה השניים נפגשו וכי הם בילו יחד כבר שלוש פעמים בזמן האחרון, כשבכל פעם אפלק מגיע למלון בל אייר, נאסף על ידי הנהג של לופז.