יממה אחרי יום האבל הלאומי שהוכרז בישראל אחרי האסון בהר מירון ונראה שהחיים מתחילים לשוב לסדרם. היום, הגיעה אשת התקשורת והמגישה אופירה אסייג להתראיין בתוכנית "חדשות הבוקר " של ניב רסקין בקשת 12 והתייחסה לאירוע הקשה בו נהרגו 45 בני אדם בעקבות עומס ודוחק של אנשים תוך שהיא חושפת את פחדיה וחששותיה כאמא ביום אחרי לכתה.

אסייג שדיברה לא פעם על החרדות שלה לעתיד הילדים כשלא תהיה בחיים וחשפה אימהות למופת אמרה: "זה מה שכואב לי במדינה, שאני יודעת שאם אני לא אדאג לילדים שלי לא יודעת מה יהיה איתם בצבא מה יהיה איתם בעבודה" אמרה והוסיפה "כל הזמן גילי אומר לי תפסיקי לדבר על היום שאחרי. יש לי כבר צוואה גם רפואית וגם כלכלית, הפחד הכי גדול שלי זה אם אני מתה מי ידאג לילדים שלי? עשיתי צוואה רפואית רק בגלל מה שקרה לרבין ולשרון, אני לא רוצה להישאר ולהיות תלויה באף אחד, אם חס וחלילה קורה לי משהו מיד לנתק אותי. אני כל הזמן אני אומרת לאמילי, אני סומכת רק עליה".

 אבל אני לא יודעת מה יהיה עם הילדים שלי יום אחריי, איפה אני שמה את הילדים שלי באיזו מדינה? מי ידאג להם? אם משהו יקרה להם בצבא, מי ידאג להם למקור פרנסה נורמאלי? אם אין להם את אמא, אין להם אף אחד. וזאת המדינה שלנו וזה מה שכואב לי. אני אשלח את הילדים שלי למירון? בחיים לא. ואני אומר לך יותר מזה אני לא אשלח אותם למגרש כודרגל, לא מרשה לגילי לקחת אותם, ברור שלא". 

View this post on Instagram

A post shared by Ofira Asayag (@ofiraasayag)

אופירה אסייג (צילום: רפי דלויה)
אופירה אסייג (צילום: רפי דלויה)