מקורותיה של ליאורה מדווחים לה שהמיליארדר הגולה, לב לבייב, מנסה להגיע להסדר עם המשטרה כדי לנסות לסיים את פרשת היהלום השחור, מה שיאפשר לו לשוב למולדת.

דוברת משפחת לבייב, וישובו בנים לגבולם?

"אין תגובה".

לב לבייב (צילום: אביב חופי)
לב לבייב (צילום: אביב חופי)

> במרכז דניאל לחתירה בתל אביב קיימו בשבת האחרונה אירוע מחווה לזכרם של שני חותרי קיאקים ותיקים שנפטרו השנה, מירית הררי ז"ל ויפתח הררי ז"ל (אין קשר משפחתי). יפתח הררי ז"ל, אדריכל ויועץ בנייה ירוקה, חתר במועדון כעשר שנים ונפטר בספטמבר האחרון, חודשיים לפני שמלאו לו 55. בצירוף מקרים מצמרר גם מירית הררי, שחתרה במרכז כמעט עד יומה האחרון, נפטרה בספטמבר האחרון. הבעל, דידי הררי: "לא הייתה מאושרת ממנה כאשר היא הגיעה לכאן ויצאה לחתור במים". האירוע התקיים בנוכחות המשפחות, משה זינגר מנהל מרכז דניאל לחתירה, רמי גיל, מנהל מועדון הקיאקים, אייל מילר מהצוות, חברי המועדון והמשפחות.

 דידי הררי, אייל מילר, רמי גיל ומשה זינגר (צילום:  באדיבות מרכז דניאל לחתירה)
דידי הררי, אייל מילר, רמי גיל ומשה זינגר (צילום: באדיבות מרכז דניאל לחתירה)

 >חגיגות יום ההולדת של טום באום, בניצוחו של השותף דודיק אפריאט, נערכו בשבוע שעבר בגינה המהממת של "הפאי" בתל אביב. על העמדה ניגן סט יומולדת מופלא די־ג׳יי ינון יהל. בין הנוכחים היו: מגי אזרזר, עדן אלנה, דרור קונטנטו, ג'וי ריגר עם בת הזוג, חנה לסלאו, שירה נאור, נסרין קדרי המופלאה שפצחה בשיר בהפתעה, והשוס - רן דנקר ביצע את הלהיט "בית משוגעים".

טום באום (צילום: איגור אוסדצ'י)
טום באום (צילום: איגור אוסדצ'י)

>כנס שנתי של התאגידים העירוניים נערך בשבוע שעבר_ ובו לקחו חלק ראשי הערים והרשויות לצד ח"כים ושרים. השנה עמד הכנס בסימן הצדעה לרשויות המוניציפאליות על הטיפול הלוקאלי ולקיחת האחריות במשבר הקורונה. בכנס השתתפו ראשי ערים וח"כים, ממתגת הערים והנדל"ן שיר הספרי, ח"כ איילת שקד, שי גולדן ועוד.

איילת שקד ושיר הספרי  (צילום: מירה כרמל אפריאט)
איילת שקד ושיר הספרי (צילום: מירה כרמל אפריאט)