בחנות מלניק פסנתרים ברחוב דיזנגוף בתל אביב מוצג בחלון הראווה פסנתר שחור וישן ומעליו שלט ענק: "לאספנים, הפסנתר המקורי של מתי כספי".
שלום לבעל החנות, תומר מלניק. כמה אתה דורש עליו?
"אין סכום כרגע. נקבל הצעות ונראה. רק לאחרונה התחלנו את התהליך. הוא גר בחו"ל. בינתיים הוא ביקש שאקח את זה אליי".
העובדה שזה של מתי כספי מקפיצה את המחיר?
"זה כל הקטע. כתב עליו יצירות משנת 1999 ועד 2020. היה לי פסנתר של אריק איינשטיין, אחרי שהוא נפטר אשתו מכרה אותו. למרות שהוא לא הלחין עליו שום דבר, קנה אותו מישהו באיזה 40 ומשהו אלף ש"ח".
מתי כספי סירב להגיב.

מתי כספי (צילום: אלי דסה)
מתי כספי (צילום: אלי דסה)

 >השדר גבי גזית, לא בטוח שהתגעגעתם, שעקר בזמנו לתאילנד, חזר לעיר הגדולה ומגדיר את עצמו בטלגרם: "רווק, חי לבד, בתל אביב. איזי גואינג".

> איש הטלוויזיה שי שטרן נצפה ביום ראשון בכניסה לגלי צה"ל, ימים ספורים אחרי שתוכניתו "ערב עם שי שטרן", עלתה לראשונה בערוץ 11.

שטרן, לא משלמים מספיק טוב בתאגיד?

"צילמתי בגלגלצ אייטם על הפקקים. אין בעיה לפרסם".

שי שטרן (צילום: אביב חופי)
שי שטרן (צילום: אביב חופי)

 >חבר הכנסת איתן גינזבורג, יו"ר סיעת כחול לבן, מבלה את זמנו החופשי בקורס נהיגה מונעת בשל נהיגה במהירות מופרזת. ח"כ גינזבורג, כמו גם עוזרו, לא השיבו לפניות אליהם.

 >פלג אלמוגי, הדוברת היפהפייה של חברת הכנסת ושרת החינוך המיועדת, ד"ר יפעת שאשא ביטון, מתחתנת עם בחיר לבה, אור בוסידן, ב־17 ביוני במערה בבית גוברין. אלמוגי: "אחרי תקופה עמוסה בעבודה אני נרגשת לעסוק בענייני החתונה. ההתרגשות שלנו בשיאה, ואנו לא יכולים לחכות לרגע שבו נהפוך לזוג נשוי ונחגוג עם כל הקרובים לנו את המאורע".