רק לפני מספר שבועות חגגו כל כלי התקשורת את הצטרפותה של מור לרמן, אקס "חתונמי" ו"האח הגדול", לעיריית רמת גן, כדי לעבוד כיועצת לליעד אילני סגן ראש העיר. אבל אילני התפטר לפני שבוע מהעירייה אחרי סכסוך ארוך עם ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, שירד לפסים מכוערים, וכוכבת הריאליטי נשארה בלי עבודה. לרמן סירבה להגיב.

מור לרמן (צילום: אור גפן)
מור לרמן (צילום: אור גפן)

 >לינור סביניק הצטלמה לקמפיין בינלאומי עבור חברת הקוסמטיקה הישראלית (הטיפולית) KB PURE, שנבחרה להוביל את נושא העור הבעייתי ודגש על אקנה בחברה, לאחר חשיפת ההתמודדות שלה עם האקנה ב"האח הגדול".

 >ד"ר אהרון בלוך, מבית החולים בהדסה, בעלה של ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך, הוא הנפרולוג הראשון בישראל שתרם כליה. בשבוע שעבר התקיים מפגש עם המשפחה שקיבלה את התרומה.

>דוד סיגל, זקן ניצולי השואה במשען אפעל, חגג יום הולדת 103, ועמיתתו לכפר, שרה קמפר, חגגה 100. כוכב החגיגה היה יהורם גאון, שהופיע בפני דיירי משען. תוך כדי שירת "רוזה", ירד מהבמה והגיש פרחים לילדי יום ההולדת הנרגשים. גאון סיפר לדיירים כי הוא נרגש להופיע בפני דיירי משען: "לפני כ־15 שנים אמי ז"ל הייתה גרה כאן ואני באתי לכאן והופעתי לכבודה, וזו התרגשות לחזור לאותו מקום שהייתי בא ופוקד אותו מדי יום".