לאורה לנטינו, היא צעירה איטלקיה מהממת רק בת 24, והצליחה לכבוש בסערה את ליבו של הכדורגלן הישראלי איציק זוהר. עכשיו, כשריאליטי הזוגות "זוג מנצח VIP" על המסך הקהל לומד להכיר גם אותה ואי אפשר שלא להתאהב. לנטינו, הגיעה להתארגן בפודקאסט של TMI וחשפה פרטים עסייסים על הזוגיות שלהם, על הצעת הנישואים המרגשת, איך היא רוצה שתראה החתונה, האם היא רוצה להביא ילדים ומתי כבר המשפחה שלה תפגוש את החתן המיועד.

במהלך השידור לנטינו ביקשה להשמיע את השיר “Would I lie to you”  והסבירה כי זה השיר שלה ושל איציק. "הוא כל הזמן אומר לי, 'אם אצטרך לשקר לך אז אני לא אהיה איתך, אני מאמינה לו אבל אני אולי מטומטמת..."

איך את כזאת בוגרת? את מדברת כאילו יש לך הרבה ניסיון והומור וציניות...
"הנשמה שלי זקנה, יש לזה יתרונות וחסרונות. אף פעם לא הצלחתי להתחבר לילדים בגיל שלי בבית ספר, אני רגילה להיות לבד, בלי חברים. תמיד היה לי כיף עם מבוגרים שהיו ארבעים ומעלה ולהם אין כל כך עניין להיות עם נערה מתבגרת אז תמיד הייתי עם דודה שלי, הוא יודעת הכל עלי, היא החיים שלי, היא לימדה אותי הכל. בזכותה אפילו אני עם איציק, אם היא לא הייתה מזמינה לארוחת הערב איפה שהכרנו לא הייתי מכירה אותו, אני חייבת לדודה שלי את הכל".

אתם עומדים להתחתן, הוא הציע לך נישואים רגע אחרי שחזרתם מהצילומים של זוג מנצח, את הופתעת מהצעת הנישואין? ציפית?
"אני לא יכולה לגלות הכל כי זה ישודר במסגרת התוכנית, אני יכולה לומר שדיברנו על זה לפני, כל הזמן הייתי אומרת לו שאני יודעת מה חושב על חתונה, ואני לא הייתי סגורה אם אני כן רוצה או לא רוצה. אני יודעת שהחתונה לא תשנה כלום בינינו, הקשר שלנו לא יהיה יותר טוב, רק אם ניפרד זה יעשה את זה יותר קשה". אמרה והוסיפה "אני אמורה להתחיל תהליך גיור ורק אז. החתונה לא תהיה עכשיו, רק אחרי שהקורונה תיגמר בכל העולם. אני רוצה שכל המשפחה תהיה, עכשיו הקורונה משתוללת. החתונה תהיה פה, אני מתחתנת פעם אחת לא כמו איציק אז אני רוצה שהכל יהיה מושלם, בלי קורונה בלי בעיות".

אז מה עם אישור של ההורים? הם כבר הכירו?
בהתחלה רבתי עם אבא שלי, עם כל המשפחה שלי. כי בהתחלה הקשר היה סוד, לא העלתי כלום באינסטגרם בגלל פער הגילאים. הייתי בת 20 והוא בן 46. זה נורמלי,  אתם יודעים איך זה אבא, איציק בגיל שלו. אם הוא לא היה כועס עלי הייתי מתבאסת כי זה היה אומר שלא אכפת לו ממני. אז הם לא רצו להכיר אותו ולא דיברתי איתם הרבה זמן, ואז אמרתי לאבא שלי 'תקשיב אני רוצה להיות איתו, זה החיים שלי ואיציק זה האהבה שלי ואם אתה רוצה להיות חלק מהחיים שלי אתה חייב להכיר אותו'. ואז הוא אמר שהוא לא רוצה להכיר אותו לא כי יש לו משהו נגדו אלא כי יש חוקים במשפחה. אמא שלי הייתה בסדר עם איציק, היא שמעה דברים טובים עליו". 

איציק זוהר (צילום: אלעד גוטמן)
איציק זוהר (צילום: אלעד גוטמן)

אז מתי יהיה המפגש?

"עכשיו אחרי ההצעת נישואים יהיה מפגש. אבא שלי לא פגש אף גבר בחיים שלי, הוא אמר שהוא יפגוש רק את מי שיציע לי נישואים. הוא ראה את איציק בתכנית, מבודפשט הם צופים, הם לא מבינים כלום אבל הם רואים. אבא שלי אמר לי שמגבר לגבר אפשר לראות שהוא באמת אוהב אותך, והוא אמר לי שהוא איתך בגלל שהוא אוהב אותך, ואני מצטער שהייתי כל כך קשה איתך. אחרי הקורונה נפגיש אותם, אני לא רוצה שיבואו לפה ויצטרכו להיות בבידוד. אני רוצה שזה מושלם" 

מה עם ילדים? כמה ילדים יש לאיציק?

"יש לאיציק שלושה ילדים, אני רוצה גם אבל אני אמרתי לו כמו החתונה – אם אתה לא רוצה ילדים איתי זה גם בסדר, כי אני לא רוצה להביא ילד לעולם בגלל שהוא עושה לי טובה. אני לא אביא ילדים לעולם אם הוא לא ירצה, כל עוד אני אוהבת אותו. זה לא הגיוני להביא ילד לעולם כשהגבר לא רוצה כי זה פתח לצרות ואני הורסת את החיים של הילד, אבל לשמחתי איציק רוצה. דיברנו על זה והוא רוצה בן. חוץ מזה שאנחנו זוג אנחנו חברים הכי טובים".

מה פשר כל הקעקועים שלך?
"יש לי קעקוע של החתימה של איציק, עשיתי לפני שנה וחצי בזרת יש לי I של איציק וגם את הסימן של ההורסקופ שלו. הוא עשה קעקוע של לב גדול על הזרוע ובפנים את השם שלי. איציק היה הראשון לעשות ובכלל לא היינו אז ביחד. היה לנו משבר של חמישה חודשים, והוא היה בנאפולי והתקשר אלי ואמר לי 'מה אני צריך לעשות כדי שתדעי שאני באמת אוהב אותך?' אמרתי לו לא יודעת זו העבודה שלך הוא אמר לי 'אם אני אכתוב את השם שלך בתוך הקעקוע לב שיש לי?' והוא הלך ועשה. וככה חזרנו". 

דיברת באינסטגרם על הדימוי גוף שלך ושאת שלמה עם הגוף שלך, סיפרת שהיית מאושפזת בבית חולים שלושה חודשים בבית חולים?
"כל החיים שלי לא הייתי לא שמנה ולא ממש רזה. אני אוהבת את הגוף שלי. אבל לפני כמה שנים היה לי בעיות נפשיות ולחצים, יום אחד קמתי והתחלתי להקיא, פשוט כל היום, עשרות פעמים, הייתי בדיכאון. הלכתי לכמה בתי חולים ולא ידעו מה יש לי, לא היה לי כלום. הייתי בלחץ שכל מה שאני מכניסה לפה היה יוצא. לא כי הייתי רוצה, פשוט לא הפסקתי להקיא. אז כמעט שלושה חודשים הייתי בלי אוכל ובלי מים ויצאתי מבית החולים פחות 25 קילו. הרופא אמר לי 'תגידי תודה על הגוף שלך כי אם היית 50 קילו והיית יורדת את כל המשקל הזה לא היית חיה' ואז עניתי לרופא – אתה צודקת אני לא רוצה להיות ממש רזה. אני איטלקייה אני אוכלת פסטה בבוקר ופיצה בערב מבחינתי"