השחקן וכוס הקפה, ג'ורג' קלוני חוגג היום (חמישי) את יום הולדתו ה-60 וכאחד שרק משתבח עם השני והפך לאחד השמות הלוהטים בהוליווד, אין כמו להסתכל אחורה בציר הזמן ולראות את קלוני מתחילת דרכו ועד עצם היום הזה.

השחקן שהחל את דרכו בשנת 1978, הפך מהר מאוד לאחד הכוכבים הגדולים של הוליווד וידוע בתפקידו בסרטים מצליחים כולל ארגו, אושן 11, בחזרה למחר ועוד רבים וטובים. עם קריירה שמשתרעת על פני ארבעה עשורים, לזוכה אוסקר וגלובוס הזהב יש רשימה אינסופית של הישגים - וכמה תמונות עבר ששווה להיזכר בהן לכבוד יום הולדתו העגול.

בראיון למגזין ה-ET אמר קלוני על יום הולדתו ה-60: "אני לא נרגש מזה אבל זה עדיף על להיות מת, אז אקח את זה. יש לי שתי אופציות". מאז תחילת דרכו ועד היום, קלוני היה ונשאר חתיך ומלבד שינוי תספורות וכמה שערות שיבה, לא יותר מדיי השתנה. 

קלוני החל את דרכו המקצועית כשחקן עם רעמת שיער בסדרת הטלוויזיה "רוזאן" המוכרת משנות ה-80. בשנים 1989–1993 היה נשוי לשחקנית האמריקאית ממוצא יהודי, טליה בלסם. אחד התפקידים הזכורים ביותר של קלוני הוא ד"ר דאג רוס בסדרת הטלוויזיה "ER". מלבד היותו חביב על המעריצים, קלוני הרשים גם את המבקרים וקיבל שתי מועמדויות לאמי לשחקן ראשי מצטיין בסדרת דרמה ב-1995 וב-1996 והיה מועמד לשלושה גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בסדרת טלוויזיה בשנים 1995, 1996 ו-1997.

View this post on Instagram

A post shared by BookMyShow (@bookmyshowin)

View this post on Instagram

A post shared by zkkomp (@zkkomp)

ג'ורג' קלוני (צילום: gettyimages)
ג'ורג' קלוני (צילום: gettyimages)

אחרי שקלוני שעזב את "ER", הופיע במספר סרטים, בהם "באטמן ורובין", "אחי, איפה אתה?" ו"אושן 11" עם בראד פיט, אנדי גרסיה, מאט דיימון, ג'וליה רוברטס ועוד שורה של כוכבים והמשיך לסרטים "אושן 12" ו"אושן 13". קלוני לא אחד שמשאיר את דעותיו לעצמו וזכה לתמיכה פוליטית בשתי מערכות הבחירות לנשיאות של ברק אובמה בשנת 2008 וב-2012 ובהמשך גם תמך בהילרי קלינטון וג'ו ביידן

אל מקפירסון, ג'ורג' קלוני (צילום: getty images/Patrick Riviere)
אל מקפירסון, ג'ורג' קלוני (צילום: getty images/Patrick Riviere)

ב-2014 נישא לפרקליטה הלבנונית-בריטית, אמל אלמודין. ביוני 2017 נולדו להם תאומים לא-זהים, בן ובת. על פי הדירוג השנתי של פורבס, קלוני היה השחקן בעל השכר הגבוה ביותר לשנים 2017–2018, והרוויח 239 מיליון דולר לשנה זו. קלוני ביים, כיכב והפיק את סרט המדע הבדיוני "שמי חצות", המבוסס על רומן לילי ברוקס-דלתון עבור נטפליקס וצפויות לו עוד שנים רבות של עשייה ברוכה בסרטים, סדרות ותמיכה בקהילה. מזל טוב קלוני!

View this post on Instagram

A post shared by 花嫁 (@allaboutweddinghk)