המתיחות בישראל הביאה לא מעט כוכבים הוליוודים לבקר את ישראל ולתמוך בפלשתינים ביניהם השחקנית ההוליוודית נטלי פורטמן, ילידת ישראל ששיתפה פוסט שיוצא נגד ארץ מוצאה וזאת לא הפעם הראשונה שלה. אחרי ניקול ראידמן שכתבה: "נטלי פורטמן את בושה לישראל"ף גם המנחה חיים אתגר לא נותר אדיש וכתב פוסט נגד פורטמן.

"נטלי פורטמן היא שחקנית ישראלית אמריקאית מפורסמת מאד. היא זכתה באוסקר ביקרה כאן מספר פעמים, ומדברת עברית לא רע. דווקא עכשיו כשישראל מדממת ומופגזת היא מעלה פוסט לא מאד פרו ישראלי, ואני עדיין בתיאור שלי, שבו היא מפיצה ביקורת נגד המדינה. לא תמצאו אצלה דברים על ההפגזות מעזה, שמכוונת נגד אוכלוסייה אזרחית, על האלימות כלפי יהודים, ועל כמעט הלינץ' בירושלים", כתב אתגר.

נטלי פורטמן (צילום: רויטרס)
נטלי פורטמן (צילום: רויטרס)

עוד הוסיף המנחה: "היא אחת מיני רבים בקרב מפורסמים בעולם. למה? כי זה אופנתי עכשיו ונכון לה מבחינת מיתוג לצאת נגדנו? בלי להזכיר את התמונה המלאה. אין הדדיות, אין הקזת דם, ורצח של אזרחים יהודים חפים מפשע. רק צד אחד. עצוב מאד".

למי שלא מעודכן בהשתלשלות האירועים, פורטמן שיתפה פוסט של השחקנית ויולה דיוויס בו נכתב: "כל מה שצריך לדעת על שייח ג'ראח. שייח ג'ראח זה ביתם של 3,000 פלסטינים שסולקו מביתם שהיה בחלקים אחרים של פלסטין במלחמה שהייתה בשנת 1948. בהסכם שנחתם בין ירדן לאונר"א (סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטי פלסטין במזרח הקרוב) בשנת 1956, הובטח למשפחות האלה בתים ואדמות בשייח ג'ראח. אותן משפחות היו אמורות לקבל בעלות אחרי שלוש שנים וזה מעולם לא קרה. ישראל כבשה את מזרח ירושלים, יחד עם הגדה המערבית ועזה, במלחמה בשנת 1976". 

חיים אתגר (צילום: ליאור נורדמן)
חיים אתגר (צילום: ליאור נורדמן)