למרות שעברו פחות מחודשיים מאז שיצאה מבית "האח הגדול" במקום השישי והמכובד, מרגיש שאלמוג חדד (25) קפצה למים העמוקים של עולם הבידור והזוהר והיא שוחה בהם בלי יותר מדי מאמץ. למי שפספס, חדד שנכנסה בכניסה השנייה של הדיירים לבית "האח הגדול" הגיעה עם סיפור של גירושים כואבים של הוריה בילדותה, ניתוק של כמה שנים ממשפחתה ומעבר בגיל 15 להתגורר בבית בן זוגה. "אני זוכרת את החיים רק מגיל 12, לפני זה יש לי רק נגיעות", סיפרה חדד. "החיים שלי התחילו בגיל 12 שהתחיל הליך הגירושים של ההורים שלי. לקחתי ממש קשה את הגירושים, זה היה כמו נטישה. אבא שלי עזב את הבית ומרדתי בהורים שלי בצורה קיצונית. אחי תפס לי את דמות האב והוא היחיד שהייתי מחשבנת לו". 

"נכנסתי לזוגיות בגיל 15 ואמא שלי לא בדיוק קיבלה את זה שיש לי חבר - ובצדק. הייתי ילדה של בית ופתאום במעבר חד יש לי חבר ואני חוזרת בשעה 12 בלילה, לא היו לי גבולות. אמרתי להם 'פירקתם את הבית, עכשיו אני אדון לעצמי'. יום אחד הבאתי את חבר שלי לישון ואמא שלי לא קיבלה את זה וביקשה ממני שילך ואמרתי לה 'אם הוא הולך, אני הולכת איתו'. הלכתי ולא חזרתי. זו הייתה זוגיות לא טובה ולא נכונה, היינו יחד ארבע שנים וכשנפרדנו שכרתי דירה לבד". 

אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

ניתקת קשר מכולם?
"לא הייתי בקשר עם אף אחד, לא משפחה, לא חברות - רק אני ובן הזוג. היחיד שהייתי בקשר איתו היה אבא שלי, שהבין שצריך ללכת בדרך שלי כדי שיהיה לו בקרה עליי. תמיד ידעתי שאם יקרה משהו יש את אבא שלי אבל במקביל הוא התחתן והביא ילדים וכילדה קיבלתי את זה מאוד קשה. עם הזמן הקשר עם אבא נותק, הוא הקים משפחה חדשה וכל אחד הלך כביכול לדרכו. חזרתי לקשר עם אמא שלי כשאבא שלה נפטר כי הרגשתי שאני חייבת להיות שם בשבילה. הקשר עם אבא שלי חזר לפני שנתיים כשהוא עבר אירוע לב, הלכתי לבית החולים ובאותו רגע כל הכעסים נעלמו. הייתי איתו בכל התקופה של השיקום וכשזה נגמר חשבתי שזה יחבר את הקשר וזה לא באמת צלח. אמרתי לעצמי 'מה אני עושה כדי לשמר את הקשר?' ואז נכנסתי לעבוד בעסק שלו. היחסים שלנו היום זה יותר קשרי עבודה. אבא שלי בנה לו משפחה חדשה".

השהות בבית האח הגדול עשתה משהו ליחסים עם אבא שלך?
"כשיצאתי הייתה לנו שיחה ואמרנו שננסה לתקן את היחסים כי כשיצאתי הוא הבין מה הייתה גודל הפגיעה. את החסך אי אפשר לתקן, הפצע קיים, זה לשים עליו פלסטרים ולנסות לשמר את מה שאפשר. הוא אמר שינסה לקרב ביני לבין האחים שלי מאשתו החדשה. זה בתהליך, זה לוקח זמן. אני יצאתי לחיים חדשים, נכנסתי לבית בחורה אנונימית, רווקה, בסוג של הישרדות. היום אני במקום אחר בחיים, פעם ראשונה שאני לא קמה ב-7 בבוקר לעבודה".

אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

חדד שנכנסה למשבצת הסינדרלה של הריאליטי בצורה מדויקת להפליא, עבדה לפני כניסתה לבית "האח הגדול" בקצביה של אביה. עכשיו, כשהיא כבר לא יכולה ללכת ברחוב בלי שיזהו אותה, היא עשתה תפנית בתפקידה בעסק המשפחתי. "אני עדיין בקצביה אבל יותר בחלק השיווקי, אני מקימה אתר אונליין לעסק. אני גם בתוך העולם החדש הזה שנכנסתי אליו וגם את זה צריך לעכל וגם מערכת יחסים חדשה וגם אני צריכה להקדיש את כל הזמן לכל העולם". 

חדד יצאה מבית "האח הגדול" לא רק כמפורסמת אלא שינתה את הסטטוס שלה מרווקה לתפוסה חזק כשרקמה זוגיות עם אחד הדמויות היותר בולטות שיצאו מהעונה האחרונה של "האח הגדול", יהודה יצחקוב, שנאלץ לעזוב את הבית הסגור עקב הפרת הכללים. 

איך הגירושים של ההורים שלך השפיעו על איך שאת רואה מערכות יחסים רומנטיות?
"זה גרם לי לא להאמין בנישואים. ברגע שהם התגרשו מלא בועות שחייתי בהן התפוצצו. אני מחפשת בדיוק את ההפך, אני רוצה לתת לילדים שלי את הילדות שאני הייתי רוצה. שלא תביני לא נכון, הם עד היום ביחסים מאוד טובים אבל זה רצף של אירועים שגרמו לי לחרדת נטישה. זה גרם לי להבין שאני לבד בעולם ואם לא אעמוד על הרגליים האחוריות, כלום לא יקרה. למדתי לשרוד".

יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
יהודה יצחקוב, אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

הזוגיות שכבשה את המדינה

יש לך חרדת נטישה גם בזוגיות עם יהודה?
"סיפרתי גם בבית שתמיד היה לי את הרגע שאני שואלת 'מתי זה יגמר? מתי השלב שאתה עוזב אותי ואני נשארת לבד?'. יהודה גרם לי להאמין שקיים עוד טוב בעולם ושכל הדבר הזה שבניתי לעצמי בראש על חרדות נטישה - אפשר לתקן, פשוט תלוי מי הפרטנר שלך. תמיד החרדות האלה יהיו קיימות, השאלה כמה מקום אני נותנת להם".

זה בא גם עם קנאה?
"אני לא בן אדם מאוד קנאי. אני יוצאת עם יהודה ושנינו לא אנונימיים. יהודה מאוד אהוב בחוץ, בנות קוראות לו 'חיים שלי' ו'בעלי' ומה לא, כאילו הוא אליל. אני הכי מפרגנת לו כי אני בטוחה במקום שלי - אני יודעת מי אני ומה אני שווה. אמון זה דבר שנבנה עם הזמן והוא נתן לי לבטוח בו וזה מחמיא לי הדבר הזה, בסופו של דבר הוא ישן איתי בלילה. אז אני אתחיל לעשות לו סצנות למה הן מדברות אליו ככה? הוא לא אשם. להפך, אני שמחה שאוהבים אותו והוא במקום טוב, הכי מגיע לו בעולם. אני גם אהבתי אותו בתור צופה".

אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

הזוגיות עם יהודה לא גנבה לך את הפוקוס? בכל זאת, את היית במקום השישי בגמר.
"הזוגיות שלי עם יהודה היא חלק בלתי נפרד מהחוויה שלי בבית 'האח הגדול'. הכרתי אותו בבית והוא הדייר הכי דומיננטי שהיה בעונה. אני לא רואה שזה לוקח ממני את הספוט, לא חיפשתי את הספוט. אני מקבלת המון אהבה. נכון שכשאני איתו מזהים אותי יותר, אבל מה ששלו שלו".

אז זה יתרון שאתם זוג?
"אני יודעת שאני הרווחתי. אני יודעת שטוב לי, בזה אני מתעסקת. לא מתעסקת באם נקבל אייטם או לא. זה רגעי וזה יחלוף. אני לא מבינה את מי שנכנס לבית וציפה להישאר בכותרות לעד. אני לא ארצה להישאר בכותרות בשביל 'הנה אלמוג בים'. אם אתה רוצה להישאר בכותרות צריך להביא תוכן וערך מוסף שהם לא רק הפליט ריאליטי הזה". 

אמרת שבזוגיות הקודמת שלך ביטלת את עצמך. לא היה את הפחד שזה יקרה גם הפעם?
"הייתי ילדה בת 15, לא היה לי אופי ואיבדתי את כל מה שהיה לי. הייתי במקום שכל הזמן מערערים אותי ומורידים לי את הביטחון וגם לא היה לי מקום אחר להיאחז בו כי אם הייתי נפרדת ממנו, כל העולם היה הולך איתו. אני היום בת 25, עשר שנים אחרי. לעולם אני לא אשים את עצמי במקום שבו אצא עם בן אדם שמנסה להקטין אותי או לפגוע בי ורואה רק את עצמו. יהודה 90% מהזמן רואה רק אותי, אם לא 100% מהזמן. ליהודה היה קשה לקלף אותי כי היו לי את החרדות והפחדים האלה, חוץ מאלוהים לא האמנתי באף אחד. בחיים לא חשבתי שזה יכול לקרות. היום יש לי עולם משלי, יש לי אופי, יש לי קבלות לחיים, כל מה שעשיתי בחיים זה בעשר האצבעות שלי. אני לא בזכות אף אחד חוץ מעצמי. אני אתן ליהודה את הלב והנשמה כי הוא חשוב לי ואכפת לי ממנו". 

אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

רגליים על הקרקע

את חושבת על הצעד הבא? 
"אני חושבת על המון צעדים. מאז שיצאתי מהבית באים המון דברים ואת מתבלבלת גם, אבל אני דואגת להזכיר לעצמי להישאר עם רגליים על הקרקע ויש לי את הדבר שהוא בראש מעייני שזה העסק של אבא שלי, שזה לפני הכל".

למה העסק של אבא שלך לפני הכל?
"אבא שלי כל החיים שלו עבד והשקיע בעסק הזה וביום שאבא שלי חלה הבנתי שמישהו צריך לקחת את זה לידיים בשביל שזה לא יקרוס. ביום שנכנסתי ל"האח הגדול" אבא שלי חזר לעסק וגם היום הוא נותן רק גיחות לשם. הייתי בתפקיד מאוד חשוב בעסק, הייתי בעצם בנעליים של אבא שלי וללכת לשם גרם לו לחזור אחורה אבל אין מה לעשות. איך הוא אמר לי? 'לכי תגשימי את החלומות שלך'".

יש לך הזדמנות חד פעמית שאת עכשיו בכותרות. 
"זה נכון, יש לי את ה-15 דקות שצריך לנצל לטובה. אם אני אקבל הצעה מעניינת אני אלך על זה. אני בן אדם שלא רואה בעיניים. תמיד עשיתי את מה שאני רואה לנכון. אמא שלי תגיד לי ללכת שמאלה, אני אלך ימינה ולהפך. אם היא הלכה בשביל מסוים ולא הצליחה, מי אמר שאני לא אצליח?".

מה היה הכי קשה בבית "האח הגדול"?
"יש רגע שנצור לי בלב וזה הסיטואציה שיהודה עזב. היו שתי סיטואציות קיצוניות, הראשונה שנכנסתי לבית והלב שלי יצא מהמקום והשנייה שיהודה עזב. ישבתי שם כמו באבל, נרגעתי רק שלושה ימים לפני הגמר".

העזיבה שלו עזרה לך להגיע לגמר.
"אם יהודה היה נשאר, הוא היה זוכה. חד משמעית. אז לא הייתי מגיעה לגמר, לא נורא. זו מתנה אדירה וזה מדהים בעיניי אבל זה לא רגע שנצור לי בלב". 

אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

הלוחמניות של יהודה זה משהו שנבהלת ממנו בבית "האח הגדול".
"לא נבהלתי מזה, נלחצתי מזה. בכל סיטואציה של אלימות מילולית... לא נלחצתי ממנו, נלחצתי מרמי (ורד) כי הוא זה שקם. לא שרמי יכול להרביץ לו או משהו, אבל לא רציתי שיכנס לפינה הזאת. מה שאתם ראיתם זה לא אחוז ממה שהיה שם. רמי ישב שם ועשה רצח אופי לבן אדם ואתה בסיר לחץ בבית. אני מצדיקה את יהודה בכל שנייה. יהודה לא קילל ולא ניבל את הפה, הסצנה שקרתה שם זה יכול לקרות לכל בן אדם וקרו סצנות הרבה יותר חמורות, זה ערוך ודברים יצאו מפרופורציות. יהודה לא בן אדם אלים, אז מה אם הוא מדבר עם הידיים? הנה, אני גם מדברת עם הידיים, אז אני אלימה? יהודה עמד על שלו, אנשים בבית הדביקו לו תווית וזה עבר מאחד לשני, עד שזה הגיע להפקה ולדעת הקהל בחוץ. אף אחד ממי שהיה בבית חוץ מג'וזי ודרור, לא הכירו את יהודה באמת. יהודה היה במקום שלא משנה מה הוא יעשה, הם ישחירו אותו. הם ראו שהם לא יכולים עליו. יהודה בן אדם מאוד חכם ואינטליגנט".

רמי ורד (צילום: מיכה לובטון)
רמי ורד (צילום: מיכה לובטון)

אבל הוא אימפולסיבי.
"הוא ממש לא אימפולסיבי. בן אדם שמנסה להוציא אותך מאיזון, כמו שרמי ניסה להוציא אותו מאיזון, כל בן אדם היה מתפוצץ. בן אדם מלכלך על המשפחה שלו, מילים מזעזעות. לא מכבד את הבן אדם שהוא, זה לא יפה".

אמרת שאם היית הבת של רמי היית מתביישת. באיזה הקשר? של יהודה או של לינור?
"בכל ההקשרים. ההתנהגות שלו מול יהודה - לא הייתה בה שום חמלה. יהודה רצה להשלים כמה פעמים ורמי הפנה לו את הגב. בתור אבא, יהודה ילד לידך. לרדת לרמה כזאת? תמיד הייתי מסתכלת עליו ואומרת 'הוא בגיל של אבא שלי, ככה אבא שלי ידבר? בחיים לא'. מה שהיה בינו לבין לינור, לא נכנסתי לזה. איך שזה הצטייר בחוץ, זה לא היה נראה טוב, כשנכנסתי לבית הבנתי שבאמת אין כלום, עד כמה שאני יודעת".

רמי בחר לרדת למחתרת. נראה שהוא בתקופה לא טובה.
"באמת כואב לי הלב עליו. אני לא מצדיקה את ההתנהגות שלו בשום צורה. אני לא יודעת למה זה יצא ממנו בבית 'האח הגדול' ויכול להיות שהוא בן אדם אחר לגמרי ממה שהצטייר אבל ככה לא מתנהגים, בטח לא כשאתה אבא לילדים. אני לא מעריכה דרך כזאת, כי איך שלא תסובבי את זה, יהודה לעולם לא לכלך עליו. הוא לא קילל אותו בחיים ויותר מזה, הוא גם בחיים לא ניסה להסית אותי נגדו". 

אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

מחיר התהילה

עם הפרסום והחשיפה, נאלצה להתמודד חדד גם עם ביקורת מצד התקשורת והטוקבקיסטים ברשת. אחת התגובות שקיבלה היו של השדרנית מאיה בצלאל שהתבדחה בתכנית הרדיו שלה עם קותי סבג על מערכת היחסים עם יהודה יצחקוב ועל שהותה הקצרה בבית. 

נפגעת מאוד ממה שאמרה עלייך מאיה בצלאל. 
"זה פגע בי כי היא לא מכירה אותי, אם היא הייתה דיירת בבית והייתה מכירה אותי זה משהו אחר. לזלזל שהייתי שבועיים בבית ובקשר שלי ושל יהודה, אבל אחרי זה שדיברתי איתה הבנתי שזה לא ממקום של זלזול. הערכתי את זה שהיא התקשרה והתנצלה כי לא כל אחד שמלכלך אליי יתקשר לבקש סליחה, במיוחד לא בעולם הזה, אז אני באמת בטוב איתה".

צריך עור של פיל בעולם הזה.
"זה המחיר שמשלמים כשנכסים לפריים טיים, צריך להיות מאוד שקול ומחושב ולא לתת במה לכותרות. אני בוחרת להתייחס לאלה שאוהבים אותי מאשר ל-20% שלא אוהבים. לא כולם יאהבו אותי וזה בסדר. אף פעם לא הייתי אהובה על כולם, כל החיים היה לי סצנות עם חברות וקנאה. ברגע שכולם אוהבים אותך – משהו דפוק אצלך, זה לא הגיוני שכולם אוהבים אותך. אני בחורה דעתנית, אני אומרת מה שאני רוצה בדרך שלי, עושה מה שאני רוצה בדרך שלי ולא פוגעת באף אחד בדרך. יש אחד ששולח לי כל בוקר "ברכות" בהודעה קולית בפייסבוק. כמה רע אפשר להיות? אם אין לך משהו טוב להגיד, אל תגיד. מה אתה מסכן? אז אני לא מתייחסת לזה. אני יודעת מי אני".

אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

את לא לבד, יהודה מקבל המון אש. 
"מי עושה את כל האש שאת אומרת? כל הפליטי ריאליטי. זה כמו שעשו לליהיא גרינר ואני לא מסכימה עם מה שהיא אמרה, אבל מי בוחר לצאת עליה? כל מי שבעצם עשו עליהם עליהום. דווקא אתם שהייתם בנעליים האלה? כל פליט ריאליטי, סלב, יתפסו אותו מתישהו". 

בכל זאת, יהודה ירד למחתרת.
"הוא לא ירד למחתרת, הוא פעיל באינסטגרם. תסתובבי עם יהודה יום אחד ותביני איזה אהבה הוא מקבל ברחוב. יהודה בן אדם לא אלים, אנשים לא מכירים אותו בכלל. אנשים מעידים על סמך סצנה אחת בה הוא קילל. אז הוא קילל, איפה כל היפי נפש? כל אחד שמתעצבן מקלל, אז מה? אז על כל אחד אומרים שהוא אלים? זה בולשיט אחד גדול. אני לא חוטפת שום אש, להפך. כל היום אני מקבלת הודעות 'איזה כיף לך שאת עם יהודה'.

בהתחלה שמת עין על ג'וזי.
"אמרתי שג'וזי חתיך ואז אמרתי שאני לא מכירה אותו. הליהוק שלי היה של יהודה, אני היחידה שנכנסה בכניסה השנייה ואמרה שהיא אוהבת את יהודה. מה שאמרתי בתעודת זהות היה בצחוק. אני מהתחלה אהבתי את יהודה כבן אדם, אמרתי שג'וזי חתיך, לא מעבר".

אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

ליהודה היה קראש על קארין עליה. 
"יהודה אמר שהיא יפה, כל הבית אמר שהיא יפה, היא באמת יפה. מפה להגיד שהיה לו קראש, אני לא חושבת, הוא גם לא אמר לי את זה. בכלל ג'וזי רצה אותה לדעתי".

והקראש שהיה לקארין על יהודה אחר כך?
"שהיא אמרה שהיא התאהבה בו? היה קצת דיבורים על זה. לא נראה לי הגיוני להגיד על בן אדם שהוא שחקן ואסטרטג ואז להגיד שהיא מאוהבת בו, נראה לי קצת דפוק".

את חושבת שזה היה סתם אסטרטגיה?
"לא יודעת, תשאלי אותה. אין לי שום דבר רע נגדה, הייתי ביום הולדת שלה ובשבועיים האחרונים בבית היינו כל הזמן ביחד, אמנם מכורח הנסיבות אבל בסדר. אני מהתחלה הייתי חברה של הבנים, לפני הבנות בכלל. יותר קל לי עם בנים, כל החיים הייתי בחברת בנים. שם הרגשתי הכי טבעי והכי נוח, אף פעם לא ניסו להקניט אותי או להוריד לי את הביטחון. אני חבר, יש לי עקרונות וערכים של גבר".

מה זה אומר?
"היה לי ריב עם נועה יונני בבית 'האח הגדול' כשדיברתי עם ג'וזי ויהודה בנסט והיא שאלה אם היא עלתה בשיחה ולא הסכמתי להגיד לה. כשחברות שלי היו הולכות לשופינג בקניון, הלכתי עם אחי וחברים שלו לשחק בסוני פלייסטיישן".

קארין עליה, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
קארין עליה, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

לא בתחרות עם אף אחד

יצאת עם חברים מבית "האח הגדול"?
"בטח. דרור, דניאל, לינור, נועה. יש לי חברים מהבית. אפשר לומר שיש מחנות. מי שהיה חבר שלי בבית, חבר שלי בחוץ. 

גל ותום?
"אנחנו לא בקשר יותר מדיי. התחברנו בבית פשוט כל אחד הלך לדרכו. אני יודעת שיש בתקשורת תחרות זוגות כזאת, אני לא בתחרות עם אף אחד. אני מאחלת להם את הכי טוב שבעולם ושיצליחו ויהיו מאושרים, מגיע להם. מפה להתחרות? מה אנחנו ילדים? כל אחד והאושר שלו. אין מקום לתחרות".

זה לא יוצר לחץ להתקדם? לעבור לגור יחד?
"אני מאמינה בלאט ובטוח. אני הרבה עם יהודה אבל אנחנו לא גרים יחד. גם אם נעבור לגור ביחד, למה הרשמיות? אנחנו כמו גרים ביחד אבל אנחנו לא גרים ביחד. לא מלחיץ אותי הרשמיות, יצאתי מהבית בזוגיות שכל המדינה יודעת, יש יותר מזה? אני אתלה שלטי חוצות באיילון? הכל היה גם ככה אינטנסיבי, צריך לתת לדברים לזרום, לאן אנחנו ממהרים?".

אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

את מוכנה למיסוד קשר או שאת רוצה קודם לפתח את עצמך?
"אפשר לעשות הכל ביחד, לא צריך לבחור. מתי שהשם ירצה זה יקרה. אני מוכנה מגיל 15 לחתונה, מגיל 15 הייתי אמא קטנה אבל אני מאמינה שלא צריך להתחתן מהר ואז להתגרש אחרי שנה".

את עושה לו בדיקות עם עצמך האם הוא יהיה בעל ואבא טוב?
"אני מסתכלת על המון דברים. יש סיטואציות שאני חושבת לעצמי איזה אבא טוב הוא יהיה. הוא לא יחסיר מהילדים שלו כלום, אף פעם. אני רואה את זה, אני חיה את הבן אדם. הוא מפנק אותי אבל גם אני מפנקת אותו. לא היה איזה מחווה רומנטית יוצאת דופן אבל הוא לא מחסיר ממני כלום. אנחנו כמעט כל יום יוצאים למסעדות, בסוף השבוע האחרון היינו בחופשה באילת". 

את אוהבת גבר דומיננטי, חזק, שמפנק, מוציא אשראי?
"המשפט של מוציא אשראי לא מדבר אליי ומעולם לא דיבר אליי. יהודה הוא בחור דומיננטי, כריזמטי ועומד על שלו, הדבר שהכי עושה לי את זה אצל גבר זה חוכמה. תמיד שיצאתי עם גברים אני הייתי מדברת ומלמדת. הבן אדם גאון, אני חולה על זה שאנחנו רואים סרט ויש איזה סצנה והוא עוצר את הסרט ואומר לי 'לא הבנת את הסצנה נכון? בואי אני אסביר לך'. הוא קורא אותי כמו ספר פתוח. אנחנו מדברים עם העיניים, אנחנו רגישים אחד לשנייה. לא מעניין אותי שיקנה לי תיק של גוצ'י".

אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
אלמוג חדד (צילום: אור גפן)

מה הוא מוציא ממך בזוגיות?
"התעדנתי ברמות. אני פחות אימפולסיבית, אני לא נותנת הרבה מקום לאגו לנהל אותי, מה שהיה בעבר מרכז חיי. אני לומדת את הזוגיות, מה הייתה לי מערכת יחסים אחת? זה ללמוד תוך כדי ולהבין שזוגיות זה עבודה לכל דבר. לומדים את הבן אדם שעומד מולך, אנחנו עדיין בחיתולים. אם נריב זה על שטויות, אבל מדברים על זה וזה נגמר. צריך לדפדף, לא צריך לעשות דרמה על כל דבר. בעבר לא הייתי ככה, לא הייתי מסוגלת להרים טלפון אחרי ריב. אף פעם לא הייתי נאהבת באמת. לא ידעתי מזה שבן אדם יחבק אותי בלי שום אינטרס ופתאום אני כן מחבקת. בפנים אני בן אדם מאוד חם אבל עם השכבות של החיים, פיתחתי שריון ונאטמתי מהעולם, היום אני כבר לא במקום הזה". 

מה החלום?
"יש כאלה שיגידו לך שהחלום שלהן להיות דוגמנית, לדעתי זה לא חלום, זה משהו שתלוי בי. החלום האמיתי זה לגדל את הילדים שלי באושר. יש דברים שלא תלויים בנו, גם אמא שלי רצתה שזה יקרה וראיתי איך זה נגמר. היתר תלוי בי, אני לא אגיד לך שאני רוצה להיות טייסת כי צריכים להיות ראליים אבל החלום שלי זה שלושה או ארבעה ילדים, ילדים זה ברכה".

גם יהודה רוצה הרבה ילדים?
"לא שאלתי אותו, עוד לא הגענו לשם". 

*הצילומים נערכו במלון הלייטהאוס בתל אביב, מרשת מלונות בראון.

אלמוג חדד (צילום: אור גפן)
אלמוג חדד (צילום: אור גפן)