הזמר אייל גולן שטס לפני כשבועיים לצילומי הריאליטי "גולסטאר" במרוקו יחד עם בנו ליאם גולן ובעלה של גרושתו, אלירז שדה והשאיר את אשתו ההריונית, דניאל גרינברג, בביתם שברחובות יחד עם בתם המשותפת מיאל הקטנטנה, התייחס להסלמה בישראל.

אחרי שכוכבי "גולסטאר" ביניהם גם הזמר מוקי, הקומיקאי ירון ברלד, אוראל צברי, ג'ובאני רוסו, שייע פייגנבוים ועוד שלחו סרטון כדי לחזק את תושבי הדרום וירושלים, לפני זמן קצר גולן הגיב לאחר שאשתו בילתה את הלילה בממ"ד יחד עם בתה וגרושתו, אילנית לוי בילתה את הלילה בממ"ד בביתה שנמצא גם הוא ברחובות, יחד עם בתם המשותפת, אלין גולן

דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גולן התייחס להסלמה בישראל וכתב ממרוקו: "נקרע לי הלב. להיות כל כך רחוק מהבית בימים קשים כאלה זה כואב. לא ישנתי ביחד אתכם, איך אפשר לעצום עין כשהעם שלך נמצא תחת מתקפה איומה כזו? אנחנו חיים במציאות עגומה שאף פעם לא נצליח ובטח לא נסכים להתרגל אליה. תנו לנו לגדל את הילדים שלנו בשקט! לא עוד! הטרור הזה חייב להפסק!! אני שולח לכם חיבוק חזק חזק. מרגיש אתכם ומבטיח לעשות כל שביכולתי כדי שכל העולם ידע מה אנחנו עוברים. אבל יותר חשוב מהכל, זה שיש לנו אחד את השני וכשאנחנו מאוחדים אף אחד לא יכול עלינו".

View this post on Instagram

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1)