האם הזמר קובי פרץ הוא ה־BFF החדש של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין? לצד קריירת הזמרה והנדל״ן, מציג לאחרונה פרץ את עצמו כאיש עסקים הסוחר בחיסון הקורונה הרוסי, ספוטניק 5. לפי העדויות, פרץ מציג עצמו כדילר ומתווך בין ממשלות בעולם לבין רוסיה ברכישות החיסון.
פרץ, אתה לא מפחד להתעסק עם פוטין?
ענבל פרץ בשם בעלה: "בתקופה של הקורונה קובי עשה ועושה עוד דברים חוץ מלשיר. הוא מתעסק בכל מה שקשור לקורונה בעולם, יחד עם שותפים מאיטליה. הם מוכרים חיסונים של ספוטניק ופייזר, כפפות וכל מה שקשור לקורונה להרבה מדינות בעולם".

קובי פרץ, ענבל פרץ (צילום: אביב חופי)
קובי פרץ, ענבל פרץ (צילום: אביב חופי)

>חידה לשבת. מי המפורסמת (ממש לא בזכות עצמה) שמציגה עצמה בראיונות לתקשורת כבעלת תדמית זוהרת וכאייקון אופנה, אך נמנעת מקשר עם בני משפחתה שליוו אותה בימיה הפחות טובים, בלשון המעטה? השבוע, כשחגגה שמחה פרטית, דווקא המשפחה הגרעינית לא זכתה לשמוע על כך ממנה, אלא דרך מקורבים. לחברותיה המפורסמות היא דואגת לשדר עסקים כרגיל ושיש לה אמא מדהימה, אך למעשה, הקשר עם אמה נותק. גם כשהאם חלתה היא לא טרחה לדרוש בשלומה, שלא לדבר על ביקור חולים. לאחרונה גם יחסיה עם אחותה עלו על שרטון לאור המילים הבוטות שלה כלפי האם המשותפת. ניסיונות להשיג ממנה תגובה נתקלו בחומות בצורות. נסתפק ב"כבד את אביך ואת אמך" ונזכיר שזהותה נעולה עמוק בכספת של ליאורה.

> ליאורה תמיד מתפעמת מקוליאגאליות. אמנון יוסף, יו״ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות, שלח מכתב למערכות העיתונים ובו תמיכה גלויה בכל העיתונאים ואנשי התקשורת שהותקפו לאחרונה. ״מדובר באנשים שהם מלח הארץ״, כתב יוסף. ״ואני בשם כל דוברי הרשויות מגנה בתוקף התקפות אלו״.

דיאגו מיטלברג (צילום: דיאגו מיטלברג)
דיאגו מיטלברג (צילום: דיאגו מיטלברג)

המעצבת הרב־תחומית אלכסנדרה אברמצ'יק ובעלה ג'ונתן אירחו והשיקו בביתם בנווה צדק את קולקציית הקיץ של תכשיטיה, ונהנו מארוחה אנינה של שף. בלטו: תפארת ליפשיץ, הבעלים של fix air, חברת ייעוץ מובילה לסטארטאפים, רות שטרית, ליאורה לנדאו, בתיה דיסנצ'יק, דורין אטיאס ועוד.