כוכבת העונה השביעית של "המירוץ למיליון", קארין קליינברג שכיכבה על המסך יחד עם בעלה אריאל והגיעו כזוג למקום השני בתחרות, מתגוררת בשדרות כבר מעל ל-20 שנים, אלא שמטח הרקטות האחרון הצליח לטלטל את עולמה. המטח שנורה אתמול (רביעי) לשדרות ובו נפגע בית בפגיעה ישירה, תפס את קליינברג מחוץ לביתה. 

מטייפחת בבכי סיפרה קליינברג את השתלשלות האירועים שתפסו אותה לא מוכנה ואת הסיטואציה שגרמה לה לחשוב לה להתקף חרדה ופחד מפני המוות. כך סיפרה קארין ברשתות החברתיות: "אני תושבת העיר שדרות כבר מעל 20 שנה! מעל 20 שנה אני חיה במציאות מטורפת! אזעקות, קאסמים, פצועים, נרצחים, נפגעים בנפש. הכל מהכל יש כאן! תמיד הייתי 'החזקה', לא הייתי מוכנה לתת לפחד להיכנס לי לנשמה. אני אוהבת להרגיש חזקה ושיש לי את היכולת לעזור לאחרים. היום בסביבות השעה 19:00 בערב, מטח מטורף תפס אותי כשאני נמצאת ברכב וללא שום יכולת להגן על עצמי".

קארין ואריאל קליינברג, המירוץ למיליון (צילום: מיכה לובטון)
קארין ואריאל קליינברג, המירוץ למיליון (צילום: מיכה לובטון)


קארין המשיכה וסיפרה: "יצאתי מהרכב ונשכבתי על הרצפה, רואה ושומעת את כל הטילים מעליי, שומעת את היירוטים - רואה מלחמה בעיניים! רואה את המוות. את המוות שלי. בשלב הזה אני צועקת שוב ושוב 'שמע ישראל השם אלוקינו השם אחד' - צועקת מהלב, צורחת את נשמתי שוב שוב ושוב! מתפללת לבורא עולם שיעשה לי נס! מבינה שסיכוי גבוה מאוד שאני הולכת למות ואם לא למות אז להיפצע - כי משהו יקרה לי. הכל מעליי אין לי סיכוי. רק בורא עולם. הוא יכול להגן עליי וצועקת בטירוף שוב שוב ושוב!! הפסקה קטנה - ורצה ליד גן ילדים שכמובן היה סגור ושוב מרימה עיניים למעלה מבינה שיש לי חלון קטן לדפוק ריצה של החיים לבית ליד - שתודה לאל הדלת שלהם הייתה פתוחה".

אריאל קליינברג, קארין קליינברג (צילום: אינסטגרם)
אריאל קליינברג, קארין קליינברג (צילום: אינסטגרם)


"אני רצה. רצה את חיי. רצה ולא מפסיקה לצעוק 'שמע ישראל' הגוף שלי בטירוף! הגוף שלי בהלם! נכנסת לבית, ממשיכה לצעוק בכל נשמתי, מוצאת את הממד פותחת אותו צועקת בטירוף עדיין 'שמע ישראל', המשפחה בפנים - ואז האמא מסתכלת עליי ואומרת לי חד וחלק 'תרגעי'! אני בהלם. הלם אמיתי. רועדת בטירוף. עיניים בשוק. צמודה לקיר ולא מסוגלת לזוז. האישה היקרה נגעה לי בלחי ומבקשת ממני להסתכל לה בעיניים - אני מקשיבה לה העיניים שלי עליה והיא רואה את הפחד אצלי. היא מבינה שראיתי את המוות. בעלי הספיק להגיע כי שניה אחרי שסיימנו לדבר בטלפון זה קרה ולא עניתי לו והוא היה בפאניקה. רץ אליי כשהוא בפאניקה ודאגה לשלומי. המטח האחרון חיסל לי את הנפש. לקח לי את הביטחון".