המצב בארץ ממשיך להיות מורכב ומתוח. אחרי חודשים רבים שעולם התרבות נדם בעקבות מגיפת הקורונה וסוף סוף התאושש - ההופעות החיות שוב התבטלו בגלל המצב הבטחוני וחלק מן האמנים החליטו להעביר את ההופעות שלהם ללייבים באינסטגרם. אמש, החליטו שירי מימון ורן דנקר לעלות מול העוקבים שלהם היישר מהממ"ד, מוכנים לכל תרחיש כדי להנעים את זמנם של התושבים ברגעים המאתגרים.

הזמר שעשה לאחרונה קאמבק עם הלהיט "בית משוגעים" החליט לפנות לכל הצופים שלו כדי לחלוק את החוויה האישית שלו בתור מי שגר בשגרה ביפו בתל אביב וכדי לפזר קצת מילים טובות על שלום ואחווה.  "בתור יפואי אני מרגיש תחושות קשות מאוד. אני מסתובב ברחוב ומסתכל לאנשים בעיניים ומפחד ושואל את עצמי אם יקרה משהו? אני שוקל את המילים שלי, באיזה רחוב ללכת וזה תחושה מאוד קשה. יש לי הרבה חברים ערבים ביפו שאני פוגש אותם ביום יום ופתאום לראות אותם ואותנו מפחדים במין חשש אחד מהשני זה פשוט שובר לי את הלב" אמר דנקר.

"זה פשוט מעציב אותי נורא. זה דבר שמבעבע בתוכנו כנראה הרבה זמן אחרת אני לא מבין איך זה יוצא ככה, בגודל שכזה. כמו בכל דבר אם אין שוויון אמיתי ומחלישים אוכלוסיה כזו או אחרת אי אפשר לחיות אחד עם השני. יכול להיות שזה לא פוליטקלי קורקט להגיד את זה אבל הם לא ילכו לשום מקום והם לא צריכים ללכת לשום מקום. אנחנו צריכים ללמוד להתסדר יחד, בשלום ובאהבה ובכבוד ואפילו ללמוד המון דברים מהם כמו שהם יכולים ללמוד מאיתנו".