לאחר שדוגמנית העל ג'יג'י חדיד שיתפה את עשרות מיליוני עוקביה ברשתות החברתיות באג'נדה הפוליטית שלה לשחרור פלסטין ושכונת שייח ג'ארח בירושלים היא קיבלה הרבה תגובות, ביניהן גם תגובות של ישראלים רבים שזעמו על הדעה החד צדדית שלה. בין התגובות הייתה גם תגובתה של הדוגמנית אסתי גינזבורג שתייגה אותה וכתבה בין היתר: "תודה לך על חוסר הידע אבל פעם הבאה תדבקי בדוגמנות. תחנכי את עצמך לפני שאת מדברת בפני מיליוני אנשים".

חדיד בחרה לא להתעלם מתגובות הישראלים והחליטה לשלוח הבהרה לכוונותיה, כשכתבה באינסטגרם תגובה לטוקבקיסטית ישראלית ושיתפה בפוסט. נכתב לחדיד: "אנחנו נשאר בישראל, לא משנה כמה תנסנו להרוג אותנו, זו הארץ והמדינה שלנו ולא נוותר עליה". חדיד כתבה בתגובה: "אני מגנה אנטישמיות, 'אני' לא מנסה להרוג אתכם ולא ארצה אף פעם שזה יקרה. לא אאחל עוד מוות בצד הישראלי, בדיוק כפי שאני מרגישה כלפי הפלסטינים. מה שאני רוצה זה שוויון זכויות לפלסטינים. יש יהודים פלסטינים ונוצרים פלסטינים וויכול להיות קיום משותף ביניהם, כפי שהיה עם משפחתו המוסלמית של אבי שנולד בפלסטין ב-1948. אני מאחלת לשלום".  

View this post on Instagram

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid)

זו לא הפעם הראשונה שדוגמנית העל ג'יג'י חדיד נוקטת עמדה ברורה בסכסוך הישראלי-פלסטיני ותומכת ב"שחרור פלסטין", כדבריה ולא רק היא אלא גם אחותה, הדוגמנית בלה חדיד. מסע ההסברה של השתיים נגד מדיניות ישראל מגיעה מאביהן, מוחמד חדיד, שנולד בשטחי ישראל ומגדיר עצמו פלסטיני. אחותן למחצה, אלנה חדיד הייתה מאורסת עד לפני כשנה למעצב שיער ישראלי אלעד עידן אלא שהשניים נפרדו וכל איש הלך לדרכו ונראה כי הזוגיות הזאת לא עזרה לאחיות לראות ולהבין את הצד הישראלי בסכסוך. 

ג'יג'י חדיד (צילום: יח''צ)
ג'יג'י חדיד (צילום: יח''צ)