אשת העסקים פנינה רוזנבלום לא מפסיקה להפתיע והפעם היא פרסמה שיר חדש על המצב במדינה. רוזנבלום כתבה את מילות השיר והלחין אותו בריו חקשור וניגן הקלידים שלו ליווה אותה בביצוע. רוזנבלום פרסמה את השיר וכתבה: "שיר לאור התקופה הלא פשוטה". הבוקר (שלישי) התראיינה אשת העסקים בתכנית הרדיו של גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM וסיפרה על התגובות שקיבלה בעקבות פרסום השיר. 

העפת את המדינה פנינה
"מה אני אגיד, הלב שלי כואב, אנחנו עם כמה טילים ויש לנו דקה וחצי למקלט וכשאתה חושב שיש להם 30 שניות למקלטים בדרום זה נורא לחשוב על זה; וכל פעם שיש מלחמה או כמו בקורונה שכתבתי את השיר 'קורונה קורונה', הדברים יוצאים לי פתאום".

איזה תגובות קיבלת?
"מדהימות, תראו בפייסבוק ובאינסטגרם. התגובות בטירוף על זה ועל זה שכתבתי שיש גבול.. על כל ישראלי שמרים יד או שורף בתי כנסת דינו לא להיות ישראלי ולחת לו את תעודת הזהות וזה צבר תאוצה מטורפת וגם השיר הזה שבא מהלב. בקורונה שלחנו בפייסבוק לאנשים שילחינו את השיר שלי ועשינו תחרות. כתבתי את המילים ויחד עם בריו חקשור, זמר חסידי שמופיע בעולם, עשינו את הלחן בטלפון, למחרת היום הבאתי אותו הביתה. פחדתי שלא יהיו אזעקות, ישבנו במרפסת עם הקלידן שלו ועשינו את השיר הזה. מאחלת שיהיו ימים רגועים".

פנינה רוזנבלום בכנסת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
פנינה רוזנבלום בכנסת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)