הסערה סביב כוכבת הסדרה המצליחה "המפקדת" מיה לנדסמן מסרבת לדעוך, אחרי ששיתפה בתחילת מבצע "שומר חומות" ברשתות החברתיות פוסט תמיכה במאבק על שייח ג'ראח חטפה אינספור תגובות קשות וחשבונה נחסם, סרטון נוסף רץ ברשת בו נראית לנדסמן אוחזת בנשק ואומרת 'על הז**ן שלי מדינת ישראל'.  

בעקבות הדברים, חוטפת לנדסמן אינספור איומים קשים על חייה בימים האחרונים. לנדסמן הבהירה כי מדובר בסרטון הומוריסטי שצולם בימים של צילומי הסדרה, הרבה לפני המערכה הבטחונית אלא שכוכבת הריאלטי אביבית בר זוהר, ציונית בנשמה ותומכת נלהבת במדינה, לא שותקת ולא סולחת וקוראת להפקת הסדרה "המפקדת" לפטר את לנדסמן מהתוכנית לאלתר.

כוכבת "המפקדת" הביעה תמיכה במאבק הפלסטיני : וככה זה נגמר - לחצו כאן

מתוך פרק הסיום של ''המפקדת'' (צילום: צילום מסך ''כאן'')
מתוך פרק הסיום של ''המפקדת'' (צילום: צילום מסך ''כאן'')

בר זוהר מסרה ל-TMI: "ישראל הינה מדינה הומנית בעלת הצבא הטוב ביותר בעולם, זוהי המדינה שלנו וכל אדם שמבזה את המדינה או את הצבא שלנו לא ראוי להיות בטלוויזיה הישראלית או בתקשורת בכלל. ישראל זה הבית של כולנו , יש לנו מספיק אויבים מבחוץ. פה מתוכנו עלינו להישאר מאוחדים כעם אחד. ובטח לא כשהיא לובשת את מדי צה"ל עליה, לאן הגענו?".

בנוסף, ערכו אתמול כל שחקני הקאסט מפגש צפייה משותף בפרק האחרון של התוכנית המצליחה בדירה של אחד המשתתפים, אך כפי שאתם יכולים לדמיין מי שנעדרה מההקרנה היא לנדסמן, שככל הנראה בעקבות ההתפתחויות האחרונות מעדיפה לשמור על זכות השתיקה.

המפקדת, כאן 11 (צילום: ורד אדיר)
המפקדת, כאן 11 (צילום: ורד אדיר)