דוגמנית העל והשחקנית נעמי קמפבל, עמלה בשקט בשקט על הפיכתה לאמא, מתחת לראדר של אמצעי התקשורת בעולם. היום (שלישי) הודיעה קמפבל באינסטגרם שהפכה לאמא ושיתפה תמונה מתוקה של ידה המחזיקה את רגלי התינוקת. "ברכה קטנה ויפה בחרה בי להיות אמא שלה," כתבה קמפבל בתמונה ששיתפה לפני זמן קצר. "כל כך גאה שיש לי את הנשמה העדינה הזו בחיים שלי, אין מילים לתאר את הקשר לכל החיים שאני חולקת איתך עכשיו מלאך שלי. אין אהבה גדולה יותר", הוסיפה הדוגמנית.

במאי 2017 אמרה קמפבל למגזין "Evening Standard" שהיא מתכננת להפוך לאם בקרוב, אך לא ממהרת לגרום לזה לקרות בזמן ספציפי. "אני חושבת להביא ילדים לעולם כל הזמן", אמרה אז. "אבל עכשיו עם המדע המפותח בנושא, אני חושבת שאני יכולה לעשות את זה כשאני ארצה".  כשנשאלה אם היא תביא את הילד בכוחות עצמה או תאמץ, השיבה הדוגמנית: 'אולי. אולי ... אולי".

View this post on Instagram

A post shared by Naomi Campbell (@naomi)

עם זאת, דוגמנית העל התעקשה שהיא לא רוצה להיות אמא יחידנית ולכן תחילה תמצא בן זוג מתאים. היא אמרה: "אני כן רוצה דמות אב. אני חושבת שזה חשוב. ככה אני מרגישה היום". למרות שהביעה פעמים רבות רצון להביא ילדים לעולם, היא אמרה שהיא "לא מוכנה" לכך בשנת 2019, כשהייתה בת 49. כשנשאלה אם יהיו לה ילדים, אמרה: "עוד לא - אני אראה מה היקום יזמן לי".

דוגמנית העל נעמי קמפבל (צילום: רויטרס)
דוגמנית העל נעמי קמפבל (צילום: רויטרס)