שדרן חדשות 12, אורי איזק, שחזר מהחלפת סטודנטים של מספר חודשים באירופה היישר ללחימה בדרום, יצא לשטח והחל לשדר ביישובי עוטף עזה. מי שהוכתר כיורש של כתב הדרום תמיר סטיינמן באהבת הנשים אליו עם הופעה בלתי נשכחת ב"נינג'ה ישראל", פגש בתושבי המקום שלא ממש זיהו כי מדובר בו וחשבו שזה לא אחר מתמיר סטיינמן, שהפך להיות כבר מזמן הסמל של תושבי הדרום בלחימות החוזרות ונשנות לאורך השנים.

איזק שיתף בבלבול של אחד התושבים שלא הרפה ממנו ודרש תמונה עם תמיר סטיינמן: "יום שידורים ואני מוצא את עצמי בבאר שבע עיר האורות. עומדים כל הצוות במרכז מסחרי ומתכוננים לשידור. פתאום יגאל מגיע: 'יא אללה אני לא מאמין. תמיר סטיינמן. תמיר סטיינמן! איך אני חולה עליך. עבודה מדהימה. מדהיממהה אתה עושה. שם את הדרום במרכז. מסקר באמינות, ברוגע. אין עליך תמיר'. - 'תודה אחי. תודה. אני לא תמיר. אבל הוא מלך תמיר. כל מילה'".

"אין לי כוחות לזה": השאלה שהצליחה להוציא את אורי איזק משלוותו - לחצו כאן. 

תמיר סטיינמן, הופעה אביב גפן גולדסטאר (צילום: שוקה כהן)
תמיר סטיינמן, הופעה אביב גפן גולדסטאר (צילום: שוקה כהן)

"'די אחי. תמיר אתה מלך. מה אתה מצטנע. אין עליך אין אין נשמה שלי אתה מלך של העולם. רק בשבילך אני פותח טלוויזיה'. - 'אחי נשבע לך שאני לא תמיר. באמא'. -'אחי מה אתה מסתלבט??? בוא תמיר, נעשה סלפי שאראה לכל המשפחה והחברים שפגשתי את תמיר סטיינמן'. - 'אחי, חלום שלי להיות תמיר סטיינמן. לצערי יש לנו אימהות שונות'. - 'תביא חיבוק תמיר. חולה עליך'".

אורי איזק, חדשות 12 (צילום: צילום מסך מאקו, קשת 12)
אורי איזק, חדשות 12 (צילום: צילום מסך מאקו, קשת 12)