ניקול ראידמן, 34

ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)
ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)

הרווקה הכי לוהטת במדינה. רק בת 34, אבל עם רזומה של מי שהגיעה לגבורות ולמאדים. אשת עסקים, פרסומאית, זמרת, שחקנית, אם לשניים ומלכת הקוטור. מבחינת לוק אנד פיל, בטופ של הטופ. הקריירה העסקית שלה הרבה יותר עמוסה מהקריירה הרומנטית, שכללה רק שלושה גברים: זוגיות קצרה, שלושה וחצי שבועות, אי־שם בשנות ה־20 לחייה עם אישיות מוכרת מעולם הבידור. זוגיות בת 12 שנה עם האוליגרך הרוסי מיכאל צ'רנוי, אבי שני ילדיה, כשמחצית מהזמן הם גרו בחדרים נפרדים. מאז הפרידה, ראידמן היא רווקה שלא יוצאת לדייטים, מלבד זוגיות קצרצרה עם ירון כהן, שהסתיימה לאחר נסיעתם הראשונה והאחרונה לדובאי. ראידמן מחפשת אהבת אמת, והקריטריון הראשי הוא שבן הזוג יקבל את ילדיה ויעניק להם חום ואהבה. 

עו"ד אילנית לנדסמן יוגב, 50 

עו''ד אילנית לנדסמן יוגב (צילום: עידן גרוס)
עו''ד אילנית לנדסמן יוגב (צילום: עידן גרוס)

נחשבת לעו"ד הבכירה בישראל בתחום עסקאות ושוק ההון. רק לאחרונה פרשה ממשרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן, שם הייתה חלק מצוות ההקמה של המחלקה הכי גדולה בארץ לעסקאות ולניירות ערך וניהלה כ־70 עורכי דין. לנדסמן יוגב הייתה נשואה במשך כ־20 שנה לפרופ' בייבי בום יריב יוגב, שאותו הכירה מגיל 16. לפני כשש שנים, עם פרסום דמותו בטלוויזיה, הכיר במהלך ניסיונות חוזרים ונשנים לדיאטה את הדיאטנית שלי מגורי־משל, מה שגרם לו לעבור לזרועותיה והסתיים בחתונת בזק ביפו, כשקובי אפללו מוביל אותם לחופה. שמה של לנדסמן יוגב נקשר בספקולציות לשותף האטרקטיבי, עו"ד האלפיון אודי סול. השניים מנהלים חברות  הדוקה, אך מכחישים זוגיות.

מורן אטיאס, 40

מורן אטיאס (צילום: רפי דלויה)
מורן אטיאס (צילום: רפי דלויה)

מי ישים טבעת לאישה שחצי מגברברי המדינה נעלו על הכוונת מאז התחלף המילניום? הנערה החיננית מהכרמל המערבי הפכה ללהיט הכי גדול על המסכים האיטלקיים, מה שהוסיף לארומה ולשיק שלה. אטיאס ניהלה רומנים עם סלבס מקומיים ובינלאומיים, אבל טרם העמידה את האחד שלה מעל הכוס ומול ההינומה. הרומן האחרון הזכור שלה היה עם השף טום אביב, הצעיר ממנה בשבע שנים, ריגש את הביצה המקומית, ואף הצליח להחזיק חודש וחצי לערך. את שנת הקורונה ניצלה אטיאס למעשה עילאי, התנדבות במחלקות הקורונה של איכילוב, תוך סיכון בריאותי. שאפו. 

שיר אלמליח, 31 

שיר אלמליח (צילום: איציק בירן)
שיר אלמליח (צילום: איציק בירן)

יש מי שטוען ש"אינץ' ביי אינץ', מדובר באישה הכי מושלמת בסביבה". אלמליח, שנישאה והתגרשה כבר פעמיים, עדיין לא סגרה את הבסטה. פעם ראשונה עם שחקן הכדורגל אלרואי כהן והשנייה עם איש העסקים האיטלקי מייקל זנזורי, שממנו יש לה בן. הדוגמנית הבינלאומית היא אישה שהגברים הפנויים בישראל ובאיטליה חולמים עליה בימים ובלילות. האם מישהו יקיץ בזמן ויהפוך את החלום למציאות? 

נסרין ברכה קדרי, 34

נסרין קדרי (צילום: רפי דלויה)
נסרין קדרי (צילום: רפי דלויה)

עברה שינוי תדמית שזרק את המניה שלה לגבהים שבהם החמצן דליל מדי מכדי לנשום בחופשיות. שילוב של כישרון אדיר, הכנסה יציבה וסיפור חיים מטורף הופך אותה לנכס מבוקש על אדמתנו. מדובר בדרמה קווין ענקית, וכל האהבות שלה מלוות בקולות גדולים וצורמים של פרידות דרמטיות. האחרונה שבהן, עם בן הזוג אושר בן דוד, גרמה לטורי הרכילות להפוך לכתבי משטרה. יחסיה עם הדרבוקיסט בן דוד ידעו עליות ומורדות. הריבים הקולניים הגיעו לבתיהם של השכנים בראשל"צ. בשלב מסוים אפילו הגיעה משטרה לתשאל אותה והיא הגיבה באגרסיביות וכמעט נעצרה.

טהוניה רובל, 33

טהוניה רובל (צילום: אור גפן)
טהוניה רובל (צילום: אור גפן)

הדוגמגישה וזוכת "האח הגדול" נולדה באתיופיה, למדה משפטים בישראל וכבר הספיקה להתגרש. בתוכנית "חשיפה" של חיים אתגר סיפרה כי נישואיה ליניב בן משה החלו להתפרק עם בואה לעולם של בתם הבכורה, טליה, והלחץ שנוצר בעקבות השינוי הגדול וסגר הקורונה הממושך. מדובר באחת הנשים היפות והאמיצות במחוזותינו. היא מופיעה בטלוויזיה, מגישה ברדיו ומככבת כדוגמנית בשלל קמפיינים.

מירי אדלסון, 75

מירי אדלסון (צילום: פלאש 90)
מירי אדלסון (צילום: פלאש 90)

אלמנתו של איל הקזינו ומייסד "ישראל היום", המיליארדר שלדון אדלסון, לוהטת ובועטת גם בגיל 75. מרים היא רופאה לטיפול בהתמכרויות מסמים, מיליארדרית ופילנתרופית. בעלה הראשון היה הגינקולוג אריאל אוקסהורן, ונולדו להם שתי בנות, יסמין וסיוון. הזוג התגרש ב־1980. כשנסעה ב־1986 ללמוד באוניברסיטת רוקפלר, פגשה את בעלה לעתיד שלדון בבליינד דייט. הם התחתנו ב־1991, ונולדו להם שני בנים. בינואר השנה התאלמנה. על פי דירוג "פורבס" ל־2021, נחשבת לישראלית העשירה בעולם, ומדורגת במקום החמישי ברשימה העולמית.

יסמין לוקץ', 49

יסמין לוקץ' (צילום: עמית נעים)
יסמין לוקץ' (צילום: עמית נעים)

המיליארדרית הצעירה, בתה של מירי אדלסון, כבשה את הלב בתוכנית "הכרישים", שבה חשפה את יכולותיה העסקיות. לוקץ', עורכת דין וכלכלנית, כיהנה בתפקידי ניהול בכירים ורשמה לזכותה שורה של השקעות מוצלחות בחברות ובסטארטאפים בשווי מיליארדי דולרים. ב־2014 יסדה את עמותת ICON, המאגדת את בכירי עולם ההייטק בעמק הסיליקון וברחבי ארצות הברית, ומעניקה ליזמים ישראלים כלים והכוונה להתפתחות בשוק האמריקאי. לוקץ' חזרה להתגורר בארץ ודרה בנחת במגדלי אקירוב בשתי דירות מחוברות. בעלה לשעבר ואבי שני ילדיה, עו"ד לדיני תעבורה אורן לוקץ', שממנו נפרדה לפני כשלוש שנים, הוא גם צלם חובב ופנוי שווה לא פחות מהאקסית.

שרי אריסון, 63 

שרי אריסון (צילום: יח''צ)
שרי אריסון (צילום: יח''צ)

האישה העשירה במזרח התיכון מחזיקה ברזומה חתונות מפואר. בתחילת שנות ה־80 נישאה לחוזה אנטוניו סווארס, שהיה קצין באחת הספינות של אביה. לזוג נולדו שלושה ילדים שנושאים את שם אמם. בהמשך נישאה למיקי דורסמן והביאה לעולם את דניאל. ב־2003 נישאה לעופר גלזר, שהיה עד אז אלמוני לחלוטין מחוץ לאילת, אבל ב־2009 הם התגרשו. מערכת היחסים האחרונה הידועה שלה הייתה עם דן קספרס, בעל משרד חקירות, שאף התגורר איתה בקומפלקס בשיכון בבלי, אך נישא מאז לאחרת וחבק בת חדשה. 

עפרה שטראוס, 60 

עפרה שטראוס (צילום: יח''צ)
עפרה שטראוס (צילום: יח''צ)

שטראוס גרושה פעמיים ויש לה ארבעה ילדים. הבעל הראשון, דן להט, הוא הבן של הזוג המיתולוגי זיוה ושלמה (צ'יץ') להט. הבעל השני, שאותו אולי הייתה מעדיפה שטראוס להסיר מהרזומה, הוא עדי קייזמן, אבי בתה דניאל, שנמלט מנושים ועזב את הארץ יחד עם אשתו השנייה אסתי גינזבורג וילדיהם. בקרב האלפיון מוזכר שמה של בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ת"א ויו״ר קבוצת שטראוס כשידוך מצוין, ודי ברור מדוע.