רון שחר, 51
אחרי קריירה ארוכה בטלוויזיה, בקולנוע וכמנחה בפריים טיים, ברור שהחתיך ההורס הזה הוא הפתרון האולטימטיבי לכל גרושה עשירה באזור גיל ה־40. שחר היה נשוי לדפנה דנון בשנים 2007־2009. הוא נישא בשנית למיה קרמר, משתתפת העונה הראשונה של "המירוץ למיליון". השניים הורים לבת, ובאפריל 2019 נפרדו ושומרים על מערכת יחסית המתוארת על ידי הקרובים אליהם כסימביוטית.

רון שחר (צילום: עדי אורני)
רון שחר (צילום: עדי אורני)

יואב חרל"פ, 58
החיים שלו אולי יפים מדי מכדי להתחתן. מיליארדר צעיר, בן למשפחה השולטת ביבוא הרכב לישראל שעושה עסקאות אדירות גם בתחום הנדל"ן. היה נשוי לדגנית כהן, סגנית מלכת היופי במיל' ואם ילדיו. משפט הגירושים שלהם הסעיר את האלפיון. לאחר מכן ניהל מערכת יחסים עם אושן, אוסטרלית שהרבתה לשוט איתו על היאכטה המפוארת ולטוס איתו בג'ט שלו. כשחלתה, תמך בה. בשנת הקורונה ניהל מערכת יחסים קצרצרה ולא משמעותית עם דנה שבס

יואב חרל”פ, הלאונג' (צילום: ללא קרדיט)
יואב חרל”פ, הלאונג' (צילום: ללא קרדיט)


עומר אדם, 27
אדם הוא לא רק זמר, הוא קונצנזוס. כולם אוהבים אותו, נהנים לבלות בחברתו ולרקוד בהופעותיו. כמעט כל מי שרוצה להזניק את הקריירה שלה דואגת להסתובב ברדיוס שלו. המיתולוגית שלו היא נערת הזוהר רומי עפרון, והוא היה גם עם מעיין אשכנזי שהייתה ב"האח הגדול". מאז, שמו נקשר עם היפות והשוות ביותר: עדן פינס, דניאל גרינברג ושיראל טולדנו. שערוריית קורונה נרשמה כשיצא עם החיילת אן אברהמי, שטסה אליו למיאמי לחודש ללא אישור מהצבא ונכלאה בעקבות כך בכלא צבאי. 

עומר אדם (צילום: ערן לם)
עומר אדם (צילום: ערן לם)

יאיר נתניהו, 30
צייצן בכיר ומניה חמה במגזרים שאינם השמאל הישראלי, לפחות כל עוד אביו ראש ממשלה. החברה הרצינית הראשונה שלו הייתה החיילת גלי לב, אנגלו־סקסית במוצאה, שאותה הכיר בקורס דובר צה"ל. מאז שמו נקשר עם סנדרה לייקאנגר, נורווגית לא יהודייה שלמדה בבינתחומי, מה שעורר סערה שאף הגיעה למגזין "טיים" תחת הכותרת: "נתניהו מותקף בגלל השיקסע של בנו". אחר כך הגיעה הדוגמנית סטפני חזניוק ולאחריה יוליה אגסי, מנהלת מכירות בקנדה־ישראל, גרושה בת 32; אך אין ספק שהבולטת מכולן הייתה הדוגמנית הדנית לי לוי, שאחרי פרידתם אמרה: "קשה להתאהב ביאיר, כי הוא אדם בלי רגש. היה בו משהו מאוד רובוטי".

יאיר נתניהו (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
יאיר נתניהו (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

אורי ששון, 30
הגבר שממיס לב כל אישה ומפרק כמעט כל יריב על המזרן. חזק, גדול, מראה של דובי טוב, מנחם ועוטף. זוכה מדליית הארד באולימפיאדת ריו וסגן אלוף אירופה פעמיים ברציפות. עיסוקו רק מוסיף לתדמית הגיבור המבוקש, ותמונותיו עומד על דוכן המנצחים חבוש ופצוע תלויות כמעט על כל ארון של אמא יהודייה. ב־2017 שמו נקשר למיתר בלו, אבל אחרי חמישה חודשים הם סגרו את הבסטה. מאז - דממה. 

אורי ששון (צילום: אביב חופי)
אורי ששון (צילום: אביב חופי)

מייקל לואיס, 33 
לואיס הוא חתיכת טיפוס שכבר ניסה הכל. אפילו להיכנס לפוליטיקה הרמת־גנית, לפתוח דוכן מיץ וגם לפתוח בקבוק של מים מינרליים בעזרת איבר מאוד ספציפי בגופו. בהתחשב בגילו, יש מצב שירצה לסיים את פרק הרווקות בקרוב. לואיס השתתף פעמיים ב"הישרדות". בפעם הראשונה פרש בשל בעיה בריאותית ולאחרונה השתתף בצילומי העונה החדשה של "הישרדות VIP" שטרם שודרה. בנות זוג בולטות: הדוגמנית הברזילאית סוראיה טורנס וניבר מדר. את בת הזוג האחרונה, שיר גרטנברג, חשף לא מזמן וסיפר איך בילו יחד באי באלי.

מייקל לואיס (צילום: צ'ינו)
מייקל לואיס (צילום: צ'ינו)

יוחנן לוקר, 65
נדמה שהאלוף במיל' יושב על הצמתים הכי נכונים בישראל. יו"ר שירותי בריאות כללית, יו"ר כימיקלים לישראל, מזכירו הצבאי של ראש הממשלה ונווט קרב לשעבר. בגיל 65, גרוש מגלית + 4, נחשב לוקר למציאה נאה. מי לא תרצה גבר עם למעלה מ־5,000 שעות טיסה במגוון מטוסי קרב של חיל האוויר? 

יוחנן לוקר (צילום: יח''צ)
יוחנן לוקר (צילום: יח''צ)

צביקה פיק, 71
רגע, תנו לפרידה משירה מנור, 35, להתקרר. האייקון התרבותי העצום הזה, שהתאושש לאחרונה מאירוע מוחי, לא יודע להיות לבד. המאסטרו שלנו, שהיה נשוי בעבר למירית שם אור, חיבר ושר מאות שירים שרובם הפכו ללהיטים גדולים ולהמנוני אהבה עוצמתיים. הרזומה הרומנטי של פיק עשיר מאוד, והעובדה כי בילה כמעט 17 שנה עם אותה אישה עמעמה קצת את היותו פלייבוי. לעולם לא מאוחר לרוק'נרול. 

צביקה פיק (צילום: ארן חן צלמים)
צביקה פיק (צילום: ארן חן צלמים)

טל רוסו, 61
בימים אלה של מתיחות ביטחונית, מי לא רוצה גבר גברי מסוקס שיאמץ אותה אל לבו ויגונן עליה? רוסו, אלוף במיל', מתהדר בגוף שרירי ובפנים נוסח קלינט איסטווד. כמפקד פיקוד הדרום לשעבר הוא מכיר כל סנטימטר בכל מנהרה של חמאס, אבל גם מנהרות רומנטיות לא זרות לו. הוא אחיה החורג של אשת הטלוויזיה ליאת תימור, והאקסית הכי בולטת שלו בעשור האחרון הייתה נטלי עטיה. הם שרדו יחד חמישה חודשים, אבל זה היה מזמן, בשנת 2012. מאז שמו לא הוזכר בהקשר רומנטי.

טל רוסו במסיבת העיתונאים (צילום: אבשלום ששוני)
טל רוסו במסיבת העיתונאים (צילום: אבשלום ששוני)

רוביק דנילוביץ', 50 
ראש העיר הנצחי של באר שבע מ־2008. מאז נבחר הפך את עירו לבירת הסייבר של ישראל, הקים אצטדיוני כדורגל וכדורסל, אמפיתיאטרון, אגמים ועוד. דנילוביץ', הרווק הנצחי, הוא חלומן של רבות מהפנויות בעיר, אבל הוא עומד במריו ולא שם טבעת לאף אחת. סביבו היו גם חיזורים רבים לריצה לכנסת ואפילו הבטחה למקום חמישי בליכוד. בראיון לתוכנית "אנשים" סיפר דנילוביץ' כי עובדת היותו רווק מטרידה מאוד את הסביבה שלו: "אני מאוד אוהב נשים, אני מאוד רוצה להתחתן, אבל אני אעשה זאת בדרכי ולא מה שהחברה מכתיבה".

רוביק דנילוביץ' (צילום: פלאש 90)
רוביק דנילוביץ' (צילום: פלאש 90)