כמעט חודשיים עברו מאז מתמודדי העונה החדשה של "הישרדות VIP" עלו על טיסה לאי הבודד בפיליפינים. במהלך שהותם על האי חוו סופת טייפון שהדאיגה את משפחותיהם המרוחקות וגרמה להפסקת הצילומים עד יעבור זעם. בסוף השבוע חזרו המתמודדים מעט רזים יותר ושזופים הרבה יותר, ביניהם גם מעיין אשכנזי שהתנתקה מהרשתות החברתיות בחודשיים האחרונים והתבשרה רק בדיעבד על מבצע "שומר החומות".

אשכנזי סיפרה לעוקביה ברשתות החברתיות כי "לצערי או לשמחתי אני גיליתי את זה רק בדיעבד ושוב נוכחתי לראות שאין כמו עם ישראל וחיילי צה"ל". כשביקשו ממנה לסכם את החוויה, ענתה: "וואו. חוויה מטורפת, מפחידה, מרגשת, עוצמתית וקשה. ובגדול, לא חושבת שאני יכולה עדיין לסכם". 

מעיין אשכנזי (צילום: אביב חופי)
מעיין אשכנזי (צילום: אביב חופי)

עוד נשאלה אשכנזי על השוני בין "הישרדות" ל"האח הגדול" בו כזכור השתתפה וענתה: "שני פורמטים שונים לגמרי. ההתמודדות שלי ב'האח הגדול' הייתה בעיקר סביב אהבת הקהל והתדמית שלי בחוץ. בהישרדות, מעבר ללשרוד את התנאים הקשים, מי שקובע את גורלך במשרד זה רק השורדים על האי". עוד נשאלה אשכנזי אם היא חושבת שהשתנה בעקבות השהיה על האי, וכך ענתה: "זה אולי ישמע מצחיק אבל אני מרגישה שהתבגרתי והיום אני לא רק מאמינה אלא גם יודעת שאין דבר שאני לא יכולה להתמודד איתו". 

עוד כתבה אשכנזי: "למדתי בעיקר שאני צריכה לתת לעצמי יותר קרדיט ולהעריך את היכולות שלי. לגבי ערך החברות, כשזה זה - זה זה", והוסיפה סמיילי קורץ ואולי שלחה איזה רמז למיקומה במשחק. 

מעיין אשכנזי (צילום: מתן צור)
מעיין אשכנזי (צילום: מתן צור)