לידיעת רוני מאנה וכל דיירי מתחם סי אנד סאן בתל אביב, הכינו עוגות ומטעמים לברך את השכנה החדשה שהצטרפה לפרויקט היוקרה. אביבה תבורי עזבה לאחרונה את הבית המפואר בו התגוררה עם עופר ג'רסי ברמת השרון בשנה וחצי האחרונות ועברה להתגורר  ליד הים צמוד לדירתו של ארוסה הטרי, ג'רסי המתגורר גם הוא באותו מתחם בצפון תל אביב. 

אם סיבכנו אותכם נזכיר ונסביר, תבורי וג'רסי פירקו בפברואר האחרון את החבילה ונפרדו אחרי כמעט שנתיים של זוגיות צמודה, ג'רסי עזב את הבית המשותף ברמת השרון ואילו תבורי נותרה להתגורר שם יחד עם בנותיה.  אלא שתפנית גדולה בעלילה, ובעוד תבורי חתמה על חוזה בדירה חדשה בדרכה לצאת לדרך חדשה כרווקה, הגיעה הצעת נישואים מפתיעה מג'רסי והשניים ציינו קאמבק מפואר ואירוסים מרגשים. 

מפרידה לאירוסים: אביבה תבורי התארסה לעופר ג'רסי - לחצו כאן

אביבה תבורי, עופר ג'רסי (צילום: צילום עצמי)
אביבה תבורי, עופר ג'רסי (צילום: צילום עצמי)

לבנתיים עד שתגיע החתונה המיוחלת, החליטו השניים להתגורר בנפרד אך צמוד אחד לשניה בקומות שונות בבניין היוקרה, בדומה לעוד זוגות שנמצאים יחד אך חיים בנפרד כמו מרב מיכאלי וליאור שליין המתגוררים באותו בניין בקומות שונות, וזוגות אחרים שבחרו לגור בנפרד וגם לא צמוד אחד לשני כמו גלית גוטמן ובן זוגה יגאל אהובי ואפילו הזוג הנוצץ ויקטוריה ודיוויד בקהאם.

אביבה תבורי (צילום: אמיר מאירי)
אביבה תבורי (צילום: אמיר מאירי)