אדל בספלוב ומאץ' עבד בחרו לפתוח את הזוגיות שלהם בלי פילטרים על המסך בריאלטי "זוג מנצח VIP". בספלוב נחשפה כאישה תומכת, מסורה ואוהבת את בעלה ללא גבולות, דבר שלא פעם קיבלה בגללו ביקורת ברשתות החברתיות.  במשימת הפוליגרף שתיחשף בפרק מחר (רביעי) ורצה בפרומואים בין השידורים, מודה מאץ' כי בספלוב היא לא האהבה הכי גדולה של חייו, מה שגרם לרבים להגיב לאדל תגובות קשות על הזוגיות שלה,  להאשים אותה שהיא סמרטוט של בעלה ועל כך שהיא אישה נבגדת.

 
"מאץ מעולם לא החליף חיתול או קילח": האמת מאחורי הנישואים של אדל בספלוב - לחצו כאן

זאת לא הפעם הראשונה ששמועות על בגידות מצידו של עבד עלו לכותרות הבידור וכמו תמיד האיט גירל בדימוס החליטה לשבור שתיקה ולהגיב לכולם וכך פירסמה אמש: "חשבתי המון להגיב או להגיב על מה שקורה בשעות האחרונות ברשתות החברתיות, לא יודעת למה התגובות שלכם צבטו לי בלב לא אשקר. סמרטוט אני לא, התחתנתי בשביל הכסף גם לא, אני לא אישה מושפלת ולא אישה נבגדת. אני אישה אוהבת".

עוד חשפה אדל שהייתה לה אפשרות לבחור שאלות בפוליגרף וכתבה: "מאחורי הקלעים של המשימה הזאת הגיעו לידיי השאלות והייתי יכולה בקלות רבה לפסול את כולן, אבל לא, בחרתי להיפתח אליכם, להציג בפניכם את הזוגיות שלי כמו שהיא בלי מסכות בלי משחקים, אולי עשיתי טעות ואולי לא, אבל אני לא מצטערת על כלום כי ככה זה נישואים לטוב ולרע, לא אשקר שברור שהיה לי קשה לשמוע את זה אבל אני יודעת בתוך הלב שלי עמוק שמאצ' בעלי אוהב אותי עד כאב, ומאחלת לכולן קמצוץ מהגבר שלי. אני לא מטומטמת וממש לא פראיירית, ויודעת הכל. לא סתם בחרתי להתחתן ולהילחם על בעלי כי אין בעל כזה בעולם. אני האהבה הכי גדולה שלו ויודעת את זה. אחרי שייה. ושום טלוויזיה, פוליגרף משימת חידון לא ישנו את מה שיש בינינו".

והוסיפה: "לכל האנשים שידם קלה על המקלדת, אתם לא יודעים מה קורה בין בני זוג בחדרי חדרים, אבל מה שקורה אצלנו מעורר השראה ואני גאה שבשמונה שנות זוגיות הגענו לזוגיות שיש לנו היום. זוג מנצח הייתה חוויה מדהימה שידענו שאם נפתח אליכם אז יהיו גם כאלה תגובות אבל בבקשה י שאותי ואני קוראת הכל וזה צובט וכואב , תלמדו שיש אנשים כמוני שוראים את כל הזוועה הזאת וכן אני נעלבת,." וסיימה את הפוסט עם הדברים הבאים" אני אוהבת את בעלי עד השמיים  ותודה לאל ששלח לי אותו ושום תגובה או דעה לא תשנה לי את זה כי ככה הייתי כל החיים. דרך אגב פוליגרף לא קביל בבית במשפט".

אדל בספלוב, מאץ עבד (צילום: אביב חופי)
אדל בספלוב, מאץ עבד (צילום: אביב חופי)