קלי אוסבורן, הפאשניסטה ובתו של הזמר אוזי אוסבורן כבר ממש לא נראית כמו שאתם זוכרים אותה, ואם לא היינו מגלים לכם יש סיכוי גדול שכלל לא הייתם מזהים! הפה הגדול של כוכבת הטלוויזיה הצליח לסבך אותה לא פעם, ושמה נקשר לא מעט בשערוריות כאלו ואחרות והפעם, תמונות חדשות שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה מראות את השינוי המטורף שעברה בתקופה האחרונה.

הגולשים, נדהמו לראות את הלוק החדש של אוסבורן והיו כאלה שטענו כי מרוב ניתוחים פלסטיים כלל לא ניתן לזהות שזו היא. אחרי שהותקפה וקיבלה שלל תגובות החליטה הכוכבת להגיב ובסרטון חדש שהעלתה פנתה לצופים ואמרה: "מעולם לא עברתי שום ניתוח פלסטי. לא עשיתי שום דבר בפנים שלי מלבד כמה הזרקות בוטוקס בשפתיים, בעצמות הלחיים ובמצח. אני לא משקרת אבל תודה על המחמאה".

השיער הסגול המזוהה איתה נשאר אבל בשנה האחרונה, כך חשפה אוסבורן היא השילה ממשקלה כמעט 40 קילוגרם, תוצאות שהגיעו אחרי שעברה ניתוח קיצור קיבה בשנת 2018. "עשיתי ניתוח ולא אכפת לי מה יש לאנשים להגיד. אני גאה בעצמי וכולם יכולים ללכת לחפש". גם נושא ההרזיה של אוסבורן עורר שיח רב, לאחר ששנים רבות בהן לקחה חלק בפאנל "משטרת האופנה" בערוץ E!, הקפידה לצאת נגד הלחץ בתעשייה לרזון.

בימים מלאים יותר. קלי ואוזי אוסבורן (צילום: Frazer HarrisonGetty Images)
בימים מלאים יותר. קלי ואוזי אוסבורן (צילום: Frazer HarrisonGetty Images)