כוכבת הפופ המהממת אריאנה גרנדה הפתיעה את כולם לפני חצי שנה כשטבעת אירוסין הופיעה על האצבע שלה, קצת אחרי שנה של זוגיות עם דלטון גומז. בשבוע שעבר השניים החליטו להפסיק לחכות ונישאו ונשבעו אמונים בחתונה "קטנה ואינטימית" בביתה של הזמרת בקליפורניה. 

על פי הדיווחים, הזמרת האמריקאית בת ה-27 ערכה את טקס ברית הנישואים מול פחות מ-20 אנשים "החדר היה כל כך מואר ומלא אהבה. הזוג ושתי המשפחות לא יכלו להיות מאושרים יותר" נמסר מטעמה של גרנדה ועכשיו סוף סוף הזמרת המצליחה מפרסמת תמונות ראשונות מהיום המאושר בחייה.

חתונה בהפתעה: אריאנה גרנדה נישאה בחתונה אינטימית לבחיר ליבה - לחצו כאן

"15.5.21 " כך כתבה גרנדה ליד התיעוד המרגש שלה בשמלה לבנה של ורה וונג לצד החתן החתיך שלה שעל פי הדיווחים בחר בחליפה של טום פורד. הטקס נערך  במגרש של גרנדה במונטסיטו, שכונה מפורסמת בדרום קליפורניה בה מתגוררים גם הדוכס והדוכסית מסאסקס, הנסיך הארי ומייגן מרקל וגרנדה צעדה בשביל חופה לצד הוריה ג'ון ואד.

כזכור, רגע לפני חג המולד עדכנה הכוכבת בחשבון האינסטגרם שלה שהיא מאורסת לסוכן הנדל"ן בן ה-25. אלו לא אירוסיה הראשונים של גרנדה שהייתה מאורסת בעבר לקומיקאי פיט דוידסון, אך הם נפרדו לפני כשנתיים ללא החתונה המיוחלת. שיהיה במזל!