בשף טום אביב כבר מזמן דבקו סטיגמות של רווק עולל, ילד רע שאוהב את חיי הלילה, אלא שלשף היה מסר שחשוב לו להעביר בנוגע לסטיגמות השונות עליו. אחד הסיבות הבולטות שאביב חוטף ביקורת עליה היא ריבוי הקעקועים על גופו. בעבר סיפר השף שגם אביו המסעדן עשי אביב לא הכי אוהב את האומנות על גופו של בנו ומקווה שיפסיק לפקוד לעיתים קרובות כל כך את מכון הקעקועים.

אביב שיתף באינסטגרם בתמונה של גופו וכתב: "'אתה תתחרט על זה יום אחד', 'אתה ממש מכור!', 'למה עוד אחד? אתה מגזים!'. אולי נסכים שכל אחד יעשה מה שבא לו ועושה לו טוב? אז כן, יש לי הרבה קעקועים. והאמת? אני לא מתכוון להפסיק. לאנשים תמיד יהיה מה לומר על האחר ומשום מה כולם מרגישים ממש בנוח להעביר ביקורת. לדחוף את הסטיגמות שלהם על אנשים אחרים".

טום אביב (צילום: אור גפן)
טום אביב (צילום: אור גפן)


עוד הוסיף השף: "הדרך שבה -אני- בוחר לקשט את הגוף שלי, זה ממש לא אומר שאני מופרע, "פרפר", הילד הרע, וזה גם ממש לא מצביע על ההתנהגויות שלי כבן אדם בחיי האישיים והעסקיים. זה לא יפה בעיניך? אל תעשה את זה בעצמך! אז די עם הסטיגמות וההכללות. ואני מאמין שאם נחליט ש"חיה ותן לחיות" זה הקו המנחה שלנו בחיים.. אולי יהיה קצת פחות שנאה וביקורת בינינו והרבה יותר הכלה והבנה".