עתי שולברג בעלה של איגי וקסמן מסתבך בחזית לא צפויה. בעוד מאץ' עבד גרף ביקורות נוקבות על התנהלותו כבעל לא מסור ואוהב מספיק לאדל בספלוב, שולברג המשתתף עם אשתו הזמרת בתוכנית הזוגית והגיע לשלבים סופיים של הריאלטי, זכה לביקורות מהוללות עד כה, על כך שמגלם תפקיד של בעל למופת, אלא שגם שולברג הצליח ליפול בלשונו ומצא עצמו מותקף ברשתות החברתיות.

בפרק ששודר אמש (שבת) נערכה משימת הילדות של נשות "הזוג המנצח VIP", כשבני הזוג נאלצו לדעת פרטים מעציבים על ילדותן. שולברג בבדיחות הדעת, אמר שלאשתו וקסמן שעלתה לישראל מקנדה יש סלנג של "בית שאן". התושבים בעיר הצפונית , בה מתגוררים גם בני משפחתה של וקסמן, לא קיבלו בקלות את פליטת הפה של שולברג ויצאו במתקפה נגדו בקבוצות הפייסבוק של העיר. אחד הגולשים כתב "מישהו יודע מי הפח זבל הזה?", אחר כתב "מבטא של בית שאן? איזה מתנשא, איכס, שחרר אחי את השנאת חינם, זה עושה קמטים".

איגי וקסמן, עתי שולברג (צילום: אביב חופי)
איגי וקסמן, עתי שולברג (צילום: אביב חופי)

 
הביקורות הקשות הגיעו גם לשולברג שהחליט הלילה להבהיר וכתב פוסט "כמה אנשים פנו אליי בנוגע להערה שלי על בית שאן, יצא שכאילו אמרתי שלבית שאנים אין מבטא קנדי, זה היה בצחוק, כל המשפחה המרוקאית של איגי גרה שם ואני חולה, ואני חולה על כולם, אז ברור שהרפרנס זה לזה. אפשר לנוח ושבוע טוב". 

איגי וקסמן, עתי שולברג (צילום: אביב חופי)
איגי וקסמן, עתי שולברג (צילום: אביב חופי)