האיחוד המרגש של כוכבי הסיטקום האגדי "חברים" לא עורר רק רגשות חיוביים אלא גם דאגה והרבה שיימינג כלפי מי שמשחק את צ'נדלר בינג בסדרה, הלא הוא השחקן מת'יו פרי. מעריצי הסדרה שצפו בראיון המקדים שנערך במגזין ה"people" ובו נראה מת'יו בוהה הרבה בחלל, שפוף בכיסא ומדבר לאט, טענו כי נראה שהוא חזר לשימוש בסמים ובאלכוהול. 

כזכור, פרי התמודד שנים רבות, גם במהלך צילומי הסדרה, עם התמכרותו לסמים ולאלכוהול ואפילו העיד שהוא לא זוכר דבר בין העונות השלישית לשישית. במאי האיחוד, בן ווינסטון, שהעלה את הרעיון למפגש חברים לששת כוכבי התוכנית לאחר שצפה שוב בסדרה, התבטא לאחרונה על ההערות על הופעתו של השחקן בספיישל. 

מתוך האיחוד של ''חברים'' (צילום: צילום מסך: HBO)
מתוך האיחוד של ''חברים'' (צילום: צילום מסך: HBO)

ווינסטון טען שאין שום סיבה להאמין שפרי נאבק כרגע בבעיות בריאותיות כלשהן. "הוא היה נהדר," אמר בן בפופקאסט הטלוויזיה של הוליווד ריפורטר והוסיף: "אנשים יכולים לפעמים פשוט להיות לא נחמדים. הלוואי שלא היו כאלה. אהבתי לעבוד איתו. הוא איש מצחיק להפליא ואני חשבתי שיש לו כמה משפטים נהדרים בתוכנית. הרגשתי פשוט מאושר ומזל להיות בנוכחותו". 

בראיון ל-THR, מפיק "חברים" קווין ברייט חיזק את דבריו במאי האיחוד ואמר: "מה שאנשים אומרים, זה מה שאנשים אומרים. אין לי מה לומר על זה, אלא שהיה נהדר לראות אותו ואני חושב הוא מצחיק מאוד בתוכנית. אבל כן, אני חושב שהוא בסדר. הוא נראה חזק וטוב יותר מאז הפעם האחרונה שראיתי אותו, ונרגש מהמשך הדרך".

''חברים'', האיחוד (צילום: צילום מסך: HBO)
''חברים'', האיחוד (צילום: צילום מסך: HBO)