רגע לפני שתעלה העונה החדשה של "הכוכב הבא" היום (שלישי) בערב בקשת 12, הזמרת והשופטת קרן פלס הצטלמה לקמפיין חדש למותג המשקפיים אופטיקנה שהשיקו משקפי ראייה חדשים, פורטיפוקל, לגילאי 40 ומעלה. פלס תחזור לשולחן השיפוט יחד עם סטטיק ובן אל, איתי לוי, שירי מימון, אסף אמדורסקי והרכש החדש של העונה - נינט טייב בחיפוש אחר הכוכב הבא שאמנם השנה לא ייצג את ישראל באירווזיון אבל ירוויח סכום מכובד של מיליון ש"ח. 

אחד הכוכבים הגדולים שיצאו בעונה האחרונה של "הכוכב הבא" הוא רביב כנר, שהפך להיות בן טיפוחיה של פלס והצליח לכבוש את מצעדי ההשמעות עם הלהיטים "ריסיסים" ו"רוצה שלום". בהפסקה בין הצילומים למותג המשקפיים, שאלנו את פלס על ההצלחה של כנר ועל העונה החדשה של הריאליטי המצליח.

קרן פלס (צילום: שוקה כהן)
קרן פלס (צילום: שוקה כהן)

ספרי לנו על שולחן השופטים בעונה הזאת.
"הכוכב הבא חוזר בלי אירוויזיון, יש לנו שלוש נשים הפעם מול ארבעה גברים - זה כבר שיפור ניכר. אווירה מאוד טובה, עניינית, כל אחד מביא את הטעם שלו וזה בא לידי ביטוי בתגובות שלנו, כל אחד נלחם על מישהו אחר ויש בעיניי על מה להילחם השנה".

יש לפעמים צביטה למה נתת לרביב כנר את השירים ולא לקחת לעצמך?
"כמו שלא היה לי אף פעם את הצביטה הזאת על שירים שכתבתי למירי מסיקה או הראל סקעת - בכלל לא חשבתי דרך זה. אני יוצרת שירים קודם כל ובמקרה שלו אני מחוברת אליו אומנותית ומלווה אותו ורק רוצה שיצליח בתחום הזה. מבחינתי שיקח כל שיר שלי. אגב יש כמה שירים שהוקלטו בסוף בביצוע שלי ואפשרתי לו להקליט אותם קודם. אין לי שום עניין לבצע את זה בהכרח בעצמי, זה צריך להיות בשביל השיר והוא הכי טוב, הכי טוב שיש". 

קרן פלס (צילום: שוקה כהן)
קרן פלס (צילום: שוקה כהן)