פרק הבכורה של העונה החדשה של "הכוכב הבא" בקשת 12 שודר אמש (שלישי) ואת האודישן הראשון לעונה ביצעה דורין הירבי בת 22 מהוד השרון - זמרת ודיילת בחל"ת שנתנה ביצוע מרשים של הלהיט "Yellow brick road" של אלטון ג'ון, שגרף ירוקים מכל השופטים והרימה את המסך עם נתון מרשים של 95 אחוז הצבעות.

לפני האודישן, בחדר של אסי עזר ורותם סלע הציגה את עצמה ואמרה: "לאחרונה החלטתי להיות זמרת, כי לפני כן הייתי חסרת בטחון". גם כשעמדה הירבי גם מול פאנל השופטים ונשאלה מה היא עושה, השיבה: "בזמן האחרון, בתקופה האחרונה אני זמרת". סטטיק הקשה עליה ושאל: "רק בתקופה האחרונה זה קורה?". השיבה הירבי: "כן אפשר להגיד, לפני כן הייתי דיילת אוויר משחק וקצת דוגמנות".

דורין הירבי, הכוכב הבא (צילום: צילום מסך קשת 12)
דורין הירבי, הכוכב הבא (צילום: צילום מסך קשת 12)

איתי לוי שאל אותה: "מה קרה שפתאום החלטת שאת רוצה לעשות מוזיקה?", הריבי השיבה: "קיבלתי בטחון וסופסוף אני מאמינה בעצמי".  אלא שמה שהיא לא סיפרה או שכחה לספר, לא לשופטים ולא בשיחה המוקדמת בחדר עם המנחים אסי עזר ורותם סלע (אלא אם כן זה נותר ברצפת חדר העריכה), שלפני כחמש שנים כשהייתה בת 17 היא כבר ניסתה את מזלה בריאליטי מוזיקלי של הזכיינית המתחרה.  הירבי התמודדה ב"אקס פקטור ישראל" בזכיינית רשת בשנת 2016 והתמודדה בקבוצה של השופט אברהם טל,  אז כבר היה לה את הביטחון והרצון לשיר.