חברה לייצור קנאביס רפואי בשם קנערבה משווקת ברישיון קנאביס לבתי המרקחת, ואחד ממוצרי החברה נקרא על שמו של גיסנו, נירו לוי, עם תמונה שלו בדמות צ'ה גווארה. גם בפרסום שלהם נכתב: "בהמלצת השחקן נירו לוי".
לוי, ההמלצה היא מניסיון אישי?
"ברור שההמלצה מהניסיון האישי, אבל האישיו זה מהפכת המחירים למטופלים והאיכות שהם מקבלים בתמורה, והחומר שלי קיבל ביקורות של וליו פור מאני ובתרגום חופשי שווה את הכסף, וזאת המהפכה ובגלל זה הצ'ה גווארה. ואגב קנערבה הם לא החברה שמשתמשת בשירותיי, הם החקלאי שממנו אנחנו קונים גם סחורה".
תסביר יותר.
"נירו זה המותג ואני תחת רשת בתי מרקחת ליאון".
זה כלכלי לך?
"יום אחד. שליחות קודם כל ומהפכת מחירים לצרכנים. והלוואי יהיה לגאלי".
מה עם זוגיות?
"מה איתה?".
יש?
"כן, עם ג'ימי".
חמוד.
"לגמרי ופיקח... ג'ק ראסל".

נירו לוי (צילום: אמיר מאירי)
נירו לוי (צילום: אמיר מאירי)

>סוכנת־העל בטי רוקוואי היא לפני הכל אמא גאה. "הלב שלי מתפוצץ מגאווה", היא מבשרת. "הסרט 'לנסקי' שביים הבן שלי איתן, על פי הספר שכתב אביו, פרופסור רוברט רוקאווי, יגיע לפרמיירה בלוס אנג'לס ב־25 לחודש. הוא יצר אותו עם המפיק המושלם ג'ף הופמן. אני עדיין מתלבטת אם לטוס לפרמיירה או לחכות לפרמיירה בארץ".
בטי, מה החלטת? את טסה?
“החלטתי לטוס לפרמיירה שם ב־25 לחודש וב־28 להגיע לפרמיירה נוספת במוזיאון 'המאפיה' בלאס וגאס. בארץ זה יהיה באוקטובר או נובמבר".
ספרי לנו קצת על הסרט. לאחרונה התפרסם שלנסקי שילם הרבה כסף כדי להציל יהודים בזמן השואה.
“הסרט צולם באלבמה עם השחקנים הרווי קייטל וסם וורינגטון. הצילומים הסתיימו לפני הקורונה, כך שבזמן הקורונה עבדו באולפנים בהוליווד על העריכה. הבן שלי חי בין ניו יורק, שאותה הוא אוהב, ללוס אנג'לס, שבה הכל קורה. הוא בן 44, וכל עולמו זה הקולנוע. גם אלון אבוטבול קיבל תפקיד קטן בסרט. איתן נשאר מיודד מאוד עם הרווי, אוכלים ארוחות יחד. הוא אגב נשוי לישראלית, שחקן ענק ובן אדם מדהים".