אלה לביא התמודדה אמש (שני) "בכוכב הבא" וביצעה את "crazy in love" של ביונסה. אלה לביא, ולא אלה לי להב, למרות הדמיון בשם, הצליחה להרים את המסך על הקשקש כשגרפה 70% הצבעות וזכתה לכחולים מכל השופטים, למעט מאיתי לוי.

לוי העניק לה אדום והסביר: "לא התפוצץ לי, זה לא פיצץ אותי. אני מקווה שאת מקבלת את זה באהבה ומבינה למה התכוונתי". לביא השיבה שהיא עוד תוכיח לו אחרת. 

אלה לביא, הכוכב הבא (צילום: צילום מסך קשת 12)
אלה לביא, הכוכב הבא (צילום: צילום מסך קשת 12)

הזמרת שורטי שקרובה ללביא ומגדירה אותה "אחותי הקטנה", זעמה על בחירתו של לוי והחליטה לצאת עליו בסטורי: "איתי לוי נשמה, לך תלמד לשיר טמבל, לא יהיה לך רבע מהכישרון שלה, גם אם יהיו לך עוד מיליון להיטים, יא מעפן".

בעקבות הדברים הקשים שכתבה נגד לוי, קיבלה שורטי תגובות זועמות מהעוקבים. שורטי הגיבה לכולם: "רובכם לא מעניינים אותי" וכתבה: "חשוב לי להבהיר אומנם הגשתי מועמדות לנשיאות המדינה, אך בגלל שבחרו בן אדם אחר אני עדיין בן אדם פרטי. זה שאני מוכרת לא אומר שאני מתכוונת ללקק לאף אחד או שלא להגיד את דעתי או שאני חייבת לכם משהו".

איתי לוי (צילום: עופר חג'יוב)
איתי לוי (צילום: עופר חג'יוב)


"ששאר הסלבס יהיו פוליטיקלי קורקט בניגוד אליהם אני אומרת את מה שכולם חושבים ומלא אומרים כי הם פחדנים. התקשורת לא מעניינת אותי, רשתות חברתיות לא מעניינות אותי, רובכם לא מעניינים אותי ואני צוחקת על כל העולם, כמו שאני יודעת לצחוק על עצמי. להילחם איתי זה להילחם מול אדם שאין לכם סיכוי מולו. יש לי 142 IQ. בחייאת שחררו אותי". 

מטעמו של לוי סירבו להגיב לידיעה.

שורטי (צילום: אינסטגרם)
שורטי (צילום: אינסטגרם)