הזמרת שורטי העלתה אתמול (שלישי) פוסט נוקב נגד הזמר איתי לוי, לאחר שלא אהבה את הביקורת שהעניק למתמודדות אלה לביא ב"כוכב הבא", המקורבת לשורטי. שורטי העלתה  סטורי בו כתבה: "איתי לוי נשמה, לך תלמד לשיר טמבל, לא יהיה לך רבע מהכישרון שלה, גם אם יהיו לך עוד מיליון להיטים יא מעפן". 

אלא שמעריצו של לוי, לא עברו לסדר היום ושלחו ביקורות קשות ותגובות נאצה לשורטי. אחת מהמעריצות הרחיקה לכת ואיימה ברצח על חייה של הזמרת, מה שגרם לזמרת להגיש תלונה במשטרה על איומים לרצח. זאת לא הפעם הראשונה ששורטי מאוימת, כזכור לפני יותר מעשור נדקרה שורטי על ידי אישה שהכירה, כתב אישום הוגש נגד הדוקרת באשמת ניסיון לרצח, והיא נכנסה לרצות שלוש שנים בכלא.

איתי לוי (צילום: עופר חג'יוב)
איתי לוי (צילום: עופר חג'יוב)

שורטי שיתפה את האיומים שקיבלה ברשתות החברתיות: "רוצה לבדוק איך אני דוחפת סכין לגרון של אמא שלך? אני יודעת איפה את גרה מאמי". שורטי הגיבה למאיימת: "עכשיו גם קיבלת תלונה במשטרה", והוסיפה את הכיתוב: "אין ברצח ממישהי שאיימה לדקור אותי כי פרסמתי סטורי על איתי לוי, היא כבר קיבלה תלונה במשטרה. במקביל צירפה תמונה שלה מהדקירה שקיבלה בעברה וכתבה: "תמונה מלפני 11 שנים מבית החולים אחרי שמישהי באמת דקרה אותי וישבה שלוש שנים בכלא על ניסיון לרצח. אין מילים". 

מרות הפקות נמסר: "איתי לוי מגנה בתוקף כל ניסיון לאלימות פיזית ומילולית כאחד, אין מקום לאלימות בחברה שלנו מכל סיבה שהיא, זוהי לא דרכנו".

האיומים על חייה של שורטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
האיומים על חייה של שורטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)