אין ספק שהיום (רביעי) אזרחי ישראל הוכו תדהמה למשמע אחת הפרידות הכי מפתיעות ולא צפויות שידעה הביצה. אחרי שש שנות זוגיות, מתוכן ארבע כזוג נשוי ודביק, יהודה לוי (41) ושלומית מלכה (27) נפרדו. עוד לפני הרמון לדעת את הסיבות שהביאו להפרדת הכוחות בין השניים, נראה שמה שמעניין את הגולשים והקולגות זה דבר אחת בלבד - מה יעלה בגורל הפנטהאוז המדהים אותו שכרו יחד בלב שדרות רוטשילד בתל אביב.

הלם: יהודה לוי ושלומית מלכה נפרדו - לחצו כאן

בתיעוד יוצא דופן: שלומית מלכה ויהודה לוי בכותל המערבי - לחצו כאן

בשנת 2017, רגע אחרי החתונה המדוברת בסגנון פסטיבל "ברנינג מן" במדבר שהתפרסה על פני סוף השבוע, החליטו השניים להיות אנשים חשובים מאוד כך ששכרו דירה שווה במיוחד במרכז תל אביב בהשקעה של כ-26 אלף שקלים בחודש. הדירה הייתה המקום הבטוח עבור מלכה ולוי בארבע שנים האחרונות ושם גידלו באהבה את הכלב בונו והחתולה ירמיהו. 

אי אפשר היה להתעלם מהיופי המיוחד והסטייל של הדירה בין כל תמונות האינסטגרם והסטוריז' המשותפים של השניים, כשגולת הכותרת היא המרפסת המשגעת המשקיפה על צמרות העצים של השדרה. רגע אחרי הפרידה, החלו לעלות ברשתות החברתיות סטטוסים התוהים מה יהיה עם הדירה, איך משיגים חוזה שם והאם היא כבר פנויה להשכרה. בין המסתלבטים - אורי גרוס, ליאל אלי ועוד עשרות גולשים שנונים.

ליאל אלי בונה על הבית של יהודה ושלומית מלכה (צילום מסך אינסטגרם)