תעלומה שהדירה שינה מעיניה של ליאורה במשך כמעט עשור גרמה לה לצלול השבוע למעמקי הארכיון ולהגיע עד לראיון שהתקיים ב־2013 עם ראש הממשלה הבא שלכם, נפתלי בנט, בתוכנית של רד בנד ודביר בנדק. בנט נשאל שם שאלה הרת גורל על ידי בנדק: "הרי שנינו קירחים. זה הפריע לך אי־פעם?", וענה: ״תשמע. יש בעיה עם הכיפה. אני לא יכול לדחוף את הסיכה לתוך הראש, כי אין לי שיער. בגדול, מה שמחזיק אותה זהו כוח הכבידה. האמת, לא מזמן היה לי נאום מאוד חשוב בחוץ, במקום עם רוח. לפעמים אנחנו מסתובבים עם נייר דבק, והיה צריך לאלתר אז כמו מקגייוור. היה לי מסטיק ואלתרנו״.

דביר בנדק (צילום: יח''צ)
דביר בנדק (צילום: יח''צ)


בנדק, שנהיה לראש ולא לזנב?

״אני מאחל הצלחה לראש הממשלה המיועד. שמח שהצלחתי להוציא ממנו פרט אישי ואינטימי כל כך על המסטיק והכיפה. אני מקווה שמיומו הראשון ועד האחרון בתפקיד יתרכז בתכנון ובניית שלום אזורי אמיתי עבורנו ועבור ילדינו״.

ראש הממשלה המיועד בנט, מסטיק או נייר דבק?
מטעמו של בנט נמסר: ״נייר דבק, ובע״ה נשביע ממשלה יציבה וטובה לישראל שתחלץ אותנו מהכאוס״.

נפתלי בנט בדרכו לפגישה עם נשיא המדינה בעניין הטלת המנדט (צילום: מרק ישראל סלם)
נפתלי בנט בדרכו לפגישה עם נשיא המדינה בעניין הטלת המנדט (צילום: מרק ישראל סלם)

> לאחר שנים בתפקידים בכירים בתעשיית האלכוהול, סער גביש ושחף קורן החליטו לעשות לביתם ופתחו את חברת The Spirits Curator - חברת ייבוא אלכוהול ויין סופר־פרימיום, ומשווקים את יקב בן זמרה.

שחף קורן וסער גביש (צילום: צחי שמש)
שחף קורן וסער גביש (צילום: צחי שמש)

> לידיעת דיירי מגדל אסותא - פרופ' גבי ברבש, אהוד ברק, גליה מאור, הראל ויזל, קובי ריכטר ועוד - ודאי תשמחו לשמוע כי תערוכה של האומנית לי סלע מוצגת אצלכם בלובי המגדל. להשקה החגיגית הגיעו אנשי עסקים ותרבות, בהם גם בני מורן מבעלי Renby ורוני פורר.

> אורי גוטליב ומרב נירן, מנהלת ההדרכות של רשת אלן קאר ישראל, חזרו לבית הספר עירוני י״ד בתל אביב, שבו למד גוטליב, עם מתנה: סדנה למניעת עישון לבני נוער. באלן קאר מתכוונים לתרום סדנאות נוספות לבתי ספר ברחבי הארץ, בהשתתפות מובילי דעת קהל שלמדו בבתי הספר שייבחרו.

אורי גוטליב ומירב נירן (צילום: ראובן יפת)
אורי גוטליב ומירב נירן (צילום: ראובן יפת)

> ברביעי שעבר חנכה חברת בריגה טאוורס בשכונת עיר ימים בנתניה פנטהאוז יוקרתי שאליו נהרו עשרות אנשי עסקים ומשפיענים. על האירוח: הבעלים יקי בריגה, הילה פלז סמנכ"לית השיווק ואבנר מכטינגר מחברת הפרסום של החברה. באומנותי: המנצח והפסנתרן גיל שוחט והזמרת דניאלה לוגסי. שרו אופרה: עופר נמרודי, לילי אלשטיין, נוי הדס, נעם סמל, עו"ד עלס דוברונסקי, מנו גבע, טל ברודי, פרופ' רוני גמזו ועוד. 

רוני גמזו ויקי בריגה (צילום: ענת מוסברג)
רוני גמזו ויקי בריגה (צילום: ענת מוסברג)