האם יש קאמבק נוסף ומפתיע מלבד ג'ניפר לופז ובן אפלק? נראה ש-2021 מתחילה להסתמן כשנת הקאמבקים לאחר שגם השחקנית אנג'לינה ג'ולי נתפסה יוצאת בסוף השבוע האחרון ממתחם דירות בברוקלין ניו יורק, שם מתגורר בעלה לשעבר, ג'וני לי מילר. מי שלא זוכר את ההיסטוריה הרומנטית של ג'ולי לפני בראד פיט, נזכיר לכם שג'ולי הכירה את מילר בדיוק כמו שהכירה את פיט, בסרט משותף בו שיחקו יחד איש שם בשנת 1995.

ג'ולי בת ה-46 נתפסה כשהיא מוסתרת במעיל ארוך ומסכה לפניה. בתמונות נראית השחקנית נכנסת לפתח הבניין כשהיא נושאת ארנק של לואי ויטון ובקבוק יין של פיטר מייקל, שעולה בדרך כלל כמה מאות דולרים. אתר PAGE SIX דיווח כי ג'ולי עזבה אחרי שלוש שעות בלבד. למחרת בבוקר השחקן יליד בריטניה בן ה-48 יצא לריצה בגשם באותה השכונה, כך דיווח האתר. השחקנית ובעלה לשעבר שנשארו ביחסים ידידותיים מאז גירושיהם ב-1999 ובחרו שלא להגיב לתמונות המפלילות. 

התיעוד המפתיע מגיע כמה ימים אחרי שג'ולי הגיעה לניו יורק יחד עם ששת ילדיה מהגרוש היותר מפורסם, בראד פיט, כדי לחגוג את יום הולדתה. הטיסה לניו יורק קרתה שבוע בדיוק לאחר שבית המשפט העניק לפיט וג'ולי משמורת משותפת על ילדיהם לאחר מאבק משפטי ארוך ומכוער של חמש שנים. מילר חולק בן עם השחקנית והדוגמנית מישל היקס לאחר שהשניים נישאו בשנת 2008. על פי iMDB, הם התגרשו בשנת 2018 ועל פי דפי האינסטגרם שלהם בשנתיים האחרונות, הם "הורים משותפים" לילדם.

אנג'לינה ג'ולי, ג'וני לי מילר (צילום:  Evan Agostini/Getty images)
אנג'לינה ג'ולי, ג'וני לי מילר (צילום: Evan Agostini/Getty images)