שילחו איחולי החלמה מהירים לקומיקאי שלום אסייג שעבר בסוף השבוע האחרון הליך צנתור בלבו בבית החולים מאיר בכפר סבא. אסייג בן ה-51 שסבל בשנים האחרונות מהפרעות קצב ומצא עצמו בבית החולים פעם אחר פעם מקבל מכות חשמל, עבר בחמישי האחרון הליך כירורגי בליבו. לכל המודאגים הקומיקאי כבר שוחרר לביתו וחש בטוב.

בדקות האחרונות שיתף אסייג ברשתות על התהליך שעבר והסביר למעריצים מדוע ההופעות האחרונות שלו בוטלו ברגע האחרון. "חברים/ות. בשנים האחרונות סבלתי מהפרעות קצב, פרפור עליות כפי שקוראים לזה הרופאים. כל פעם שזה קרה נאלצתי להתאשפז ולקבל מכת חשמל כדי לסנכרן את הקצב חזרה. סיפרו לי שיש טיפול שנקרא אבלציה, סוג של צנתור שבמהלכו צורבים את האזור שגורם להפרעות הקצב".

''צחוק מהמצב'', שלום אסייג (צילום: צילום מסך רשת 13)
''צחוק מהמצב'', שלום אסייג (צילום: צילום מסך רשת 13)

"התחמקתי כמו ילד, כי ככה גידלו אותנו, 'תתעלם וזה יעבור' אבל בפעם האחרונה שעברתי היפוך חשמלי בבית החולים מאיר, אחת האחיות, איתנה שמה, לקחה אותי כפרויקט ולא הרפתה עד שקבעתי תור לאבלציה. אז בחמישי האחרון התאשפזתי בבית החולים מאיר ועברתי את הטיפול אצל ד״ר אלכסנדר אומלצ׳נקו. הטיפול היה מוצלח ותודה לשם יתברך אני כבר בבית. לקחתי קצת חופש מהופעות אז סליחה בפני רוכשי הכרטיסים שלא הבינו למה בוטלו המופעים. תודה לבית החולים מאיר ולצוות הרפואי המסור ולכם חברים, אל תתעלמו, זה לא יעבור! בריאות לכולם". ב-TMI שולחים איחולי בריאות שלמה לאסייג!

שלום אסייג (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
שלום אסייג (צילום: דוד כהן, פלאש 90)