ידוענים רבים לא הסתירו את שמחתם מהשבעת הממשלה החדשה אמש, היו שבחרו להיפרד מראש הממשלה בנימין נתניהו בהודיה על כל מה שעשה למעננו כמו חיים אתגר והיו אחרים שבחרו לרדת נמוך עם אמירות קשות כמו הבדרנית אורנה בנאי שהעלתה פוסט עם הכיתוב הנודע "לך" שהפך ל"הלך" וכתבה: "זה הזמן להתעורר נגמר החלום בלהות".

גם הזמרת אחינועם ניני הצליחה לעורר סערה גדולה כשהופיעה אתמול בחגיגות השבעת הממשלה בכיכר רבין ושינתה את מילות השיר ושרה את המילים "ככה נפטרנו מהמן הרשע". הרשת געשה, הביקורות מיהרו להגיע עם כינויים כמו 'עוכרת ישראל', ואף שר התרבות חילי טרופר גינה את האמירה שלה. כעת חוטפת ניני גם מקולגות בזירה המוזיקלית והזמר מאור אדרי יצא נגד הזמרת שכבר הצליחה בעבר, לעורר לא פעם סערה בעקבות אמירותיה.

אחינועם ניני  (צילום: AFP)
אחינועם ניני (צילום: AFP)

"אני מתבייש בעובדה המצערת שאת חלק מעולם התרבות שלנו" שיתף אדרי פוסט שכתב צחי קומה בחשבון האינטסגרם שלו והוסיף "לומר על ראש הממשלה המן מרושע? פשוט בושה, בושה. הייתי כותב לך כמה דברים שיושבים לי, אבל אני לא אכתוב כי אני מכבד חוקים, לשון הרע לא מדבר אליי". בשעות האחרונות פרסמה ניני פוסט התנצלות בחשבון הפייסבוק שלה וכתבה: " את המילה שיצאה מפי, אני מבקשת למחוק מהפרוטוקול. מתנצלת בפני ציבור רחב שנפגע. לא זו דרכנו. ואת כל שאר המילים הטובות, מבקשת להשאיר ולהאיר."

מאור אדרי על אחינועם ניני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאור אדרי על אחינועם ניני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מאור אדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאור אדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)