בתחילת השבוע שינה הזמר סטטיק סטטוס והפך לגבר נשוי לבחירת ליבו שרית פולק. שני האנשים הכי יקרים לליבו, הוריו, שאימצו אותו בגיל שנתיים, ליוו אותו בשביל חופה. אז מלבד הצ'קים והמתנות שקיבל מהאורחים, קיבל סטטיק, לירז רוסו ביום המרגש בחייו מתנה מיוחד מאוד עם המון מחשבה. הוריו של סטטיק ואחיו עדו העניקו לו במתנה ליום נישואיו צמיד זהב משובץ ביהלומים עם מגן דוד ועם חריטה של השמות: אמא, אבא, עדו. הזמר הנרגש שאוהד דברים מנצנצים ענד בגאווה ביום החתונה את הצמיד המהפנט.  

סטטיק דיבר בחופשיות לא פעם על הוריו המאמצים ויממה לפני החתונה שיתף הזמר ברשתות החברתיות תמונה משפחתית שלו עם הוריו ואחיו וכתב: "משפחה קטנה שלי, בהתחלה הייתם רק שלושתכם ולמזלי הענק כוח עליון כיוון אתכם לבחור בילד קטן ובודד שלימים נהיה לירז. ומאז ועד היום אנחנו ארבעתנו נגד העולם. ביום ראשון נוסיף עוד מישהי מיוחדת לרביעייה שלנו, ואיתה את כל משפחת פולק המורחבת לתוך המעגל. איך גדלנו, שני הזאטוטים שלכם כבר גברים גדולים ואתם משתבחים כמו יין. אני אוהב אתכם אמא אבא ועדו".

זה קרה: סטטיק ושרית פולק הפכו לבעל ואישה - לחצו כאן

סטטיק, שרית פולק (צילום: תום סיימון)
סטטיק, שרית פולק (צילום: תום סיימון)

סטטיק (צילום: תום סיימון)
סטטיק (צילום: תום סיימון)

גם ביום הולדת 74 לאביו העלה סטטיק פוסט מרגש וכתב "בתכלס אבא הוא זה שבחר בי, כשההורים חיפשו לאמץ הם בכלל רצו ילדה, אבל איכשהו בשירות למען הילד הצליחו לשכנע אותם לבוא לראות תינוק שצריך בית. הם הגיעו ולפי הסיפורים אבא הרים אותי על הידיים , אני חייכתי חיוך ענק בלי שיניים ובאותו רגע אבא אמר לאמא זה שלנו".  

סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)