מאות מעריצים הגיעו אמש (רביעי) לאירוע ההקרנה החגיגי לפרק סיום העונה הראשונה לסדרה "בני אור" של yes, שכבשה את המדינה. הכוכבים שהפכו ברגע אחד מאנונימיים למפורסמים, ביניהם אור פלח (יתושי), מאור לוי (אלי בן דוד), אמיר זרד (דאטו), ישי ללוש (ג'וני), מגן מיניואב (מולא), אגם אוזלבו (אלרן) ואוראל אטיאס (מרקו) (שהגיע באיחור מוגזם רגע לפני הקרנת הפרק), ניסו להתמודד עם הפלאשים של המצלמות והאהבה שיש סביבם וחגגו עם המעריצים שהגיעו לפרגן ולשמוע שהסדרה תמשיך לעונה שנייה. עוד הפתיע והגיע לפרגן לחברים הטובים, ליאם גולן - בנם של אילנית לוי ואייל גולן, שאולי הסדרה עשתה לו חשק לקריירת משחק ונראה אותו בעונה הבאה שלה.

ישי ללוש, מאור לוי (צילום: רפי דלויה)
ישי ללוש, מאור לוי (צילום: רפי דלויה)

"לא ציפיתי שהסדרה תהפוך לבלאגן אבל זה מה שקרה ואני מברך את זה. שינוי מאוד מוזר, מעניין, אני לומד עוד איך לחיות עם זה", אמר מאור לוי כשנשאל על הצלחת הסדרה. "זה מטורף. לא ציפינו לזה בחיים. זה מרגש, מלחיץ - אי אפשר לעכל את זה", אמר ישי ללוש (ג'וני). הסדרה שכבשה את צופים רבים ברחבי הארץ והציגה נתוני צפייה מרשימים, ספגה גם ביקורות רבות על הדוגמה הרעה שהיא משמשת כלפי בני נוער ועל כך שהיא מציגה סמים, אלימות ופשע. 

מאור לוי (צילום: רפי דלויה)
מאור לוי (צילום: רפי דלויה)

"אני לא משחק את מולא, מולא זה אני מהשכונה. אולי טיפה שונה כי מולא רצה להיות זמר, אני רציתי בכלל לשחק כדורגל", אמר מגן מיניואב על הדמות ששיחק. אגם אוזלבו (אלרן) הגיע הכי רחוק מהמקום של הדמות שלו והעיד: "אני מגיע מהקצה השני. כשרק קיבלתי את האודישן אמרתי לעצמי 'איך אני הולך לעשות את התפקיד המטורף הזה'. עשיתי עבודת משחק של חצי שנה, הלכתי לשכונות ולמדתי מאנשים ואפילו מהדמויות של הסדרה. אני לא מעשן, אני אסתמטי. פתאום לעשן ולעשן באנג ולעשות שורות ודברים כאלה. היום אני יודע הכל, עברתי שיעור ענק". 

"בהתחלה הלכתי לאודישן של דאטו, לא הרבה יודעים את זה, והגעתי לאודישן ויוצר הסדרה אמר 'זה לא דאטו, זה אלרן'. אלרן ישאר אותי עוד הרבה זמן, אבל אני חושב שלמדנו מהסדרה הזאת. אני קיבלתי פרופורציה לחיים, קיבלתי כאפה של להבין איפה אתה נמצא ואיזה חיים יש בשכונות כאלה וזה אמת שצריך לדבר עליה, כמה שזה קשה לראות". 

אגם אוזלבו (צילום: רפי דלויה)
אגם אוזלבו (צילום: רפי דלויה)

על הדוגמה הרעה שהסדרה נתנה לבני נוער שהחליטו לפרוץ לבית ספר בדימונה ולהשחית אותו, אמר ללוש: "זה מטומטם מאוד, כתוב 18+ וזהו. בלי לשחק עם זה, באמת. מי שלא מסוגל לראות את זה כסדרה שלא יצפה בזה". עוד הוסיף אמיר זרד: "מי שחושב שהוא גבר כי הוא פורץ לבית ספר או דוקר את המורה שלו או כל שיט אחר, הוא לא גבר, הוא האפס הכי גדול. אני הייתי במקום יותר אפל מהם וזה לא מוציא אותך גבר או מלך או משהו". אור פלח (יתושי) אמר: "אני חושב שזה חינוך מהבית וזה בעיה שלהם שהם הורסים לעצמם את החיים". 

בכל הנוגע לתחום הרומנטי, אם מעניין אתכם לדעת מי רווק ומי תפוס חזק, תרשמו שכוכב הסדרה מאור לוי עדיין רווק, גם אור פלח הצעיר ואמיר זרד שכרגע מעדיף ליהנות מהרווקות. ישי ללוש חובק זוגיות חדשה ולא מסתנוור מהתהילה בחוץ, מגן מיניואב בזוגיות שלוש וחצי שנים וגם אגם אוזלבו. 

מגן מיניואב ובת הזוג (צילום: רפי דלויה)
מגן מיניואב ובת הזוג (צילום: רפי דלויה)

מאור, מה התגובה הכי הזויה שקיבלת?
"מישהי אמרה לי שיש לי סוד בעיניים".

לא בדקת איתה איזה סוד?
"לא, הייתי מופתע". 

הרבה בנות מתחילות איתך עכשיו?
"כן, שולחות הודעות".

ואתה פנוי?
"כן, אני לא שולל".

יש סיכוי להמשך של הרומן עם דנה (קרן האפגנית) מהסדרה?
"זכיתי לעבוד עם דנה, היא פרטנרית מדהימה. לא קורה כלום, השארנו את זה בגדר הסדרה אבל אני מעריך אותה בטירוף, היא שחקנית מדהימה. אני מודה שיצא לי לעבוד עם אחת השחקניות היותר טובות שיש פה".

דנה פריד, מאור לוי (צילום: רפי דלויה)
דנה פריד, מאור לוי (צילום: רפי דלויה)

ישי יש חברה?
"כן. הכרנו לפני חודש וחצי, משהו כזה".

היא התחילה איתך באינסטגרם?
"לא בדיוק, משהו כזה".

אז זו מעריצה שהתחילה איתך באינסטגרם?
"לא לא, חס וחלילה. לא להיכנס לתמונה הזאת, אני לא מסכים. אין דבר שאני יותר אוהב ממנה כרגע, זכיתי".

ישי ללוש (צילום: רפי דלויה)
ישי ללוש (צילום: רפי דלויה)

אור פלח (צילום: רפי דלויה)
אור פלח (צילום: רפי דלויה)

אוראל אטיאס (צילום: רפי דלויה)
אוראל אטיאס (צילום: רפי דלויה)

אמיר זרד (צילום: רפי דלויה)
אמיר זרד (צילום: רפי דלויה)

ליאם גולן (צילום: רפי דלויה)
ליאם גולן (צילום: רפי דלויה)

אמיתי יעיש בן אוזיליו (צילום: רפי דלויה)
אמיתי יעיש בן אוזיליו (צילום: רפי דלויה)

גיא עמיר (צילום: רפי דלויה)
גיא עמיר (צילום: רפי דלויה)