שנים לפני שהפכו לזוג שמושך תשומת לב בפריים טיים ולכוכבי התוכנית "זוג מנצח VIP" (רשת 13) היו אלו שמספקים ויכוחים ודרמות שכל מלהק יכול לחלום עליהם - אושיית הרשת אדל בספלוב ובעלה המסעדן מצליח (מאץ') עבד - רק חברים לספסל הלימודים. הוא הגיע לתיכון אנקורי בתל אביב ממשפחה מלוכדת, כזו שבספלוב רק יכלה לחלום עליה, שכן הוריה התגרשו כשהייתה בת חודשיים ואביה חזר לרוסיה, שם התחתן בשנית. 

"מאץ' היה ממש מכוער כילד", מעירה בספלוב בלי מעצורים. "אומרים שהוא היה דומה לאשטון קוצ'ר, אבל איפה הוא ואיפה אשטון קוצ'ר? בקיצור, אחרי שלוש שנים שלא נפגשנו, ראיתי אותו בים. הוא בא עם כלב חמוד ואמרתי 'יאללה'".

עבד: "יאללה, נעמיס אותו". 
בספלוב: "מה זה נעמיס אותו?!".

וכך לא עברה דקה מתחילת הראיון וכבר השניים פוצחים בוויכוח. לא שחשבנו אחרת. אחרי שהם נרגעים, בספלוב ממשיכה בסיפור ההיכרות: "אחרי שראיתי אותו בים, הזמנתי אותו אליי כדי שיכיר חברה שלי. אבל זה לא היה ברצינות. הוא היה ממש מצחיק וכיף ואמרתי טוב, הוא ממש חמוד. באותה תקופה לאבא שלו הייתה מסעדה במלון. אמרתי למאץ' שבא לי קינוח, למרות שממש לא בא לי. נסענו למלון, העליתי אותו לבריכה בגג. קפצתי למים והבאתי לו נשיקה. יום למחרת קיבלתי ממנו הודעה: 'אני לא בעניין של חברה, אני צעיר. עוד מעט טס לניו יורק לפתוח מסעדה, אין סיכוי שיקרה בינינו משהו'. רק שמעתי באוזן שלי 'אני לא אהיה איתך', ואמרתי לו בלב 'חכה חכה'".

מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: רונן אקרמן)
מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: רונן אקרמן)

מאתגר.
בספלוב (בציניות):
"מה זה אתגר, איזה קשה זה היה". 
עבד: "נשמה שלי, ארבעה חודשים היית באה ודופקת לי בדלת". 

מבחינתו זה היה יזיזות. ומבחינתך?
בספלוב:
"בחיים לא היו לי יזיזים. בעיניי הוא היה בעלי, הוא ראה את זה כיזיזות. אחרי ארבעה חודשים חגגתי יום הולדת, ואז הוא שאל אותי 'את רוצה לגור איתי בניו יורק?'". 

בשלב הזה בין השניים שוב פורץ ויכוח, הפעם בשאלה מי עשה את הצעד הראשון. "כשאני מציבה לעצמי מטרה - זה יקרה", מצהירה בספלוב. "לא היה לי ספק שאעבור לגור איתו בניו יורק ושנתחתן. כל מכשול שעברנו בזוגיות, ידעתי שהוא עוד צעד לקראת חתונה ומשפחה. רק בפרידה האחרונה, לפני הצעת הנישואים, אמרתי שאני לא רוצה אותו יותר. זאת הייתה פרידה לא נעימה. בעצם, כל הפרידות היו מאוד לא נעימות מהצד שלו. הוא תמיד היה עושה את זה בצורה מגעילה. היה אומר 'אני הולך, את לא מעניינת אותי יותר'. אני מפציצה בהודעות וטלפונים, והוא לא עונה, המשפחה שלו לא עונה. אני עם דמעות ויום אחרי הפרידה רואה תמונות שלו עם בנות במועדונים. המשפחה שלו הביאה את הדברים שלי שהיו אצלו בשקיות זבל". 

אז איך חזרת אליו?
"יש לי חוק ואני אלך איתו כל החיים: גבר שנפרד מחברה שלו יכול כבר אחרי שעה להיות עם בחורה אחרת. הוא כבר לא שלי, הוא לא חייב לי כלום". 
עבד: "הייתי בן 21, בתקופה מבולבלת. רציתי ליהנות מהחיים, מי חשב על חתונה וילדים? רק עברתי לניו יורק, עיר מטורפת. איזה ילד בן 21 לא יתבלבל וייפתחו לו העיניים? אני לא יפה נפש, כל אחד בגיל הזה שיגיע לניו יורק, עם או בלי חברה, יתבלבלו לו העיניים, יתבלבלו לו הרגשות. היא מגיל 18 כבר הייתה בשלה להיות אמא ואני רק בגיל 25. כל אחד והזמן שלו". 
בספלוב: "היה ברור שברגע שאתחתן איתו הוא יהפוך למושלם. כל הדברים שהוא היה עושה לפניי מבחינתי לא קיימים, כי לא היינו נשואים. ידעתי מההתחלה שהשורש שלו טוב, ויכול להיות שבגלל זה סלחתי בכל פעם מחדש. הסביבה שלי אמרה לי שהוא לא בשבילי, שהוא לא יתחתן איתי, אבל הייתי מאוהבת בטירוף ולא עניין אותי כלום". 

מה ראית בו שהמשפחה והחברים שלך לא ראו?
"ראיתי קודם כל את המשפחה שלו. מאץ' לא היה בהתחלה המודל לגבר המושלם, אבא שלו היה הגבר המושלם. ראיתי משפחה טובה, מאוחדת עם אבא שהוא גבר החלומות. אמרתי לעצמי 'בוא'נה, תראי איזו משפחה, איזה אבא, איזה אחים'. נמשכתי למשפחתיות שלהם, למקום שלא היה לי אף פעם. כזה רציתי לכל החיים. לא התאהבתי במאץ' ישר, לא הייתה לנו אהבה ממבט ראשון. רציתי אותו אבל לקח לי זמן להתאהב בו". 
עבד (בהפתעה): "לקח לך זמן להתאהב בי? התאהבת בי מהשנייה הראשונה".

"חבל שהגענו למקומות כאלה": אדל בספלוב על הרעש סביב בגידתו של בעלה - לחצו כאן. 

מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: טל חמדי)
מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: טל חמדי)

מתי הבנת שאתה רוצה אותה לתמיד?
"אחרי הפרידה האחרונה יצאתי החוצה ופתאום הייתי במקום שלא רציתי להיות בו. נגעלתי להיות בשוק הזה. הבנתי מה איבדתי וכמה טוב היה לי במקום שבו הייתי. שלושת החודשים בנפרד עשו לי טוב, הבנתי מה אני הולך לאבד. תודה לאלוהים שזה קרה לי". 

בספלוב, שבשבוע הבא תחגוג 28, היא שועלת קרבות ותיקה בעולם הריאליטי. בגיל 20 השתתפה ב"המירוץ למיליון" עם האקס טום קשתי, אחר כך כיכבה ב"איט גירלז", "היחידה" ו"האח הגדול". אחרי הצלחות חלקיות בתוכניות הקודמות, הפעם היא הגיעה עם בן זוגה לגמר הגדול, שישודר השבוע ברשת 13 (משימת גמר בראשון ובשני הגמר הגדול). השניים נישאו ב־2018, אחרי ארבע שנות זוגיות שכללה כמה פרידות. בערב יום העצמאות ה־70 למדינה עבד כרע ברך והציע לה נישואים בנוכחות בני משפחה וחברים, ובאותה שנה הם כבר התחתנו בנוכחות 700 אורחים. לפני שנתיים הם הפכו להורים לשייה

אתם חוששים מהרגע שבו הילדה תגדל ותתחיל לקרוא טוקבקים מרושעים שנכתבו עליכם? 
עבד: "אנחנו הורים חזקים, שנותנים לילדה ביטחון ויודעים איך ללמד אותה על העולם הזה. כך שאנחנו רגועים".
בספלוב: "גם זה חלק מהחיים. אני בעד שהיא תעבור מכשולים, אהבה ושנאה וחברויות. אני אהיה שם קצת יותר בשבילה ממה שהיו בשבילי". 

במרץ שעבר, בדיוק כשהקורונה התחילה להתפשט בארץ, הם ארזו מזוודות, השאירו את הילדה אצל ההורים וטסו לצילומי התוכנית בברזיל. במשך חודש התמודדו מול זוגות מפורסמים אחרים, שניסו להפיל אותם לאורך כל הדרך.

למה להיכנס בכלל לריאליטי?
עבד:
"באתי לתוכנית בשביל אשתי".
בספלוב: "הייתי אחרי לידה, ירדתי מהכותרות ולא עניינתי אף אחד. הדבר הכי טוב זה לחזור לריאליטי ולעשות אחלה כסף". 
עבד: "אדל היא אושיית רשת שיודעת למה היא נכנסת. ידענו שחלק יאהבו אותנו וחלק לא. והאמת? לא מעניין אותי מה אנשים חושבים עליי, אני מספיק חזק לעמוד מול כל ביקורת. מעניינת אותי הכוורת הקרובה שלי. אם הם יגידו לי שאני לא בסדר או ייפגעו ממני - זה יפריע לי מאוד. איפה זה חלחל? שהיו ביקורות רעות על האישה שלצדי. נפגעתי בשבילה".

נשארתם בקשר עם הזוגות?
בספלוב:
"כולם, חוץ ממני ופרלה (מני ממטרה ופרלה דנוך - נ"ר), נשארו איתנו בקשר". 
עבד: "שבוע במשחק הוא כמו שנה בחיים האמיתיים. אתה יכול לריב עם מישהו בבוקר ובערב הבית משתנה. זה דינמי. להגיד לך שאנחנו מדברים כל יום עם כולם? לא. אנחנו קצת יותר מדברים עכשיו בגלל שהתוכנית באוויר, אבל לפני שהיא שודרה לא היה שום קשר, חוץ מבן זיני". 

מה הביא אתכם לגמר?
עבד:
"האמת, חד־משמעית. לא היינו מצליחים לעשות את זה אם לא היינו כנים אחד עם השנייה. היינו חזקים פיזית וידענו שאסור לנו להפסיד במשימה אחת לאורך כל העונה. ידענו שאם נהיה מועמדים להדחה, יעיפו אותנו בבעיטה".
בספלוב: "כולם היו נגדנו, ובצדק. היינו זוג חזק שניצח בכל המשימות והיינו גם חזקים ברשת. הם ידעו שצריך לעשות הכל כדי להעיף אותנו". 

עד לשידור התוכנית השניים חששו מפרק אחד: פרק הפוליגרף. בעת שהם ישבו מול מכונת אמת ונשאלו על הזוגיות שלהם, עבד חשף שבגד בזוגתו בתקופה שבה חיו יחד בניו יורק, והודה שאדל אינה אהבת חייו. בספלוב מצדה הודתה שמאץ' הוא לא הסקס הכי טוב שהיה לה וכי בתקופה האחרונה הוא כבר לא משקיע במיניות שלהם. "היה לי קצת קשה ביום השידור", היא מודה. "קצת דמעות, וקמים ליום חדש". 

מאץ', לא הביך אותך לצפות בפרק של הפוליגרף?
"ברור שלא היה לי נעים. זה המקום היחיד שהרגשתי קצת אי־נוחות, כי ידעתי שהיא עלולה להיפגע. אבל מכל מעידה קטנה בזוגיות שלנו אנחנו נבנים ולומדים. עברנו דבר לא נעים, שחיבר אותנו עוד יותר". 

אדל, איך הצלחת לסלוח לו על האמירה שאת לא אהבת חייו? 
"הוא לא יודע שאני האהבה הכי גדולה בחיים שלו, כי הוא לא איבד אותי. בן אדם מרגיש ומעריך את מה שיש לו רק כשהדבר הזה הולך ממנו". 
עבד: "ואם היו שואלים אותך את אותה שאלה והיית עונה כמוני, מה הייתי עושה?".
בספלוב: "אתה צריך להבין שהצופים בבית אוהבים אותך, אוהבים אותי ומתחברים אלינו ופתאום הם שמעו משפט כזה שהפריע להם. אם הייתי שומעת שמישהו אומר לבת שלי את לא האהבה הכי גדולה שלי, הייתי שורפת אותו. יש לך מזל שהבלורית שלך לא שרופה, אל תעצבן אותי".

מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: יח''צ רשת 13)
מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: יח''צ רשת 13)

מה המשפחות שלכם אמרו על הפרק? 
בספלוב:
"למזלי סבתא שלי לא מבינה עברית. היא ראתה את הפוסט שכתבתי באינסטגרם אחרי הפרק ושאלה מה קרה. אמרתי לה שהכל בשליטה. היא לא שאלה יותר מדי ולא סיפרתי יותר מדי. לא הרגשתי צורך להכניס אותה לסיפור, כי היא יכולה לבכות מזה ימים ולילות. סבתא קרובה אליי יותר מכולם. אחי התאום, אלכס, לא התייחס. הוא מכיר אותי ואת מאץ', והמשפחה שלו הגנה עליו".
עבד: "אנשים חייבים להבין שמאחורי כל אדם מפורסם יש משפחות שלא בחרו את החיים האלה והן לא חסינות. המשפחות סופגות את האש ברמה שכואבת להם בכל הגוף. אפשר להעביר ביקורת, זה לגיטימי, לא צריך לנבל את הפה".
בספלוב: "לכתוב עליי שאני אמא זבל? בירכתי את אלוהים שהילדה שלי עדיין קטנה מכדי לשמוע את התגובות. התגובות לגבי הבגידה פחות פגעו בי, כי אף אחד לא יחליט אם אני אהיה איתו או לא. פצצת אטום צריכה ליפול כדי שאני אתגרש מבעלי. אבל קיבלתי תגובות של 'אם את ככה עם בעלך, איך תהיי עם הבת שלך כשגבר יבגוד בה?'. לאיפה הגעתם? אני מאחלת לבת שלי שיהיה לה גבר כמו אבא שלה". 

מאץ', מה עם חשבון נפש?
בספלוב:
"לא מעניין אותו כלום. את יודעת למה? כי לי לא מזיז. אני יודעת מה המקום שלי בבית ומה המקום שלי בתור אישה. אני האהבה הכי גדולה שלו, מה אכפת לי מה הפוליגרף אומר". 
עבד: "אני עושה חשבון נפש רק כשהצד השני נפגע, היא לא נפגעה. מה יש לי לשפר משהו שלא מפריע לה?".
בספלוב: "מה זה קשור? היא שאלה לגבי האהבה הכי גדולה, אין לך מה לשנות, כי אני האהבה הכי גדולה שלך. את צריכה להבין משהו, הוא גבר וגברים לא יודעים להתבטא, אז אני עושה את זה בשבילו".

בואו נדבר על הבגידה. מתי זה קרה? 
עבד:
"בשנתיים הראשונות לזוגיות לא הייתי הבן אדם הכי נאמן בעולם. הייתי ילד ועשיתי טעויות של ילד".
בספלוב: "ידעתי שהוא לא נאמן לי וידעתי גם שמהרגע שנתחתן אין סיכוי שהוא יעשה אפילו טעות אחת קטנה שתסכן את המקום שלנו. הוא יודע היום שאם הוא יעשה טעות - אין מאץ'".

גם לפני "זוג מנצח" היו שמועות שמאץ' בגד בך. התפרסם לאחרונה סרטון שלו בעירום שהיה אמור להישלח באופן פרטי. 
עבד:
"הסרטון הזה נעשה לידה. תקשיבי, לא נעים להגיד את זה, אבל לגברים לפעמים אין שכל, הייתי אמור לשלוח את זה לקבוצה של חברים שלי". 

אדל, לא חשדת לרגע שהסרטון אולי לא נועד לחברים שלו?
בספלוב: "אפילו לא שאלתי אותו על הסרטון". 

מאיפה הביטחון?
בספלוב:
"אני בטוחה במיליון אחוז שהוא לא יסכן את מה שבנינו, את מה שבניתי". 
עבד: "מה יש לה לחשוד? אני לא נותן לה סיבות. בכל שעה שהיא מתקשרת אני עונה לה. אני כל היום במסעדה. היא יכולה להפתיע אותי אלף פעמים ותמיד אהיה פה".
בספלוב: "תראי מה יש לו בבית, למה שיבגוד? טוב לו בבית. אני נותנת לו את השקט הנפשי הכי גדול שגבר יכול לקבל. לא חופרת לו ולא מתקשרת אליו במהלך היום, וגם אם יש לי בעיות פה ושם עם הילדה אני לא מטרידה אותו. הוא מקבל את כל הפינוק בעולם שהוא חוזר הביתה, וכל מה שהוא צריך אני אומרת 'אמן'. מה הסיבה שלו לבגוד?".

מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: טל חמדי)
מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: טל חמדי)

ריגושים?
בספלוב:
"אני אעשה לו ריגושים, בשביל זה אני קיימת. הוא רוצה שאני ארקוד לו כמו בובה? אין בעיה, אני אתחפש. אני מוכנה לכל אתגר. התחתנו בגיל צעיר ואין בעיה לשטוף את העיניים. מה, אנחנו לא מסתכלות?".

יחסים פתוחים זה משהו שיכול לבוא בחשבון עוד כמה שנים?
בספלוב:
"שום סיכוי. אף בחורה לא תתקרב לגבר שלי".
עבד: "ממש לא. מגעילה אותי המחשבה". 

מה שכן, אתם פתוחים בכל הקשור לזוגיות שלכם.
בספלוב:
"כשהגעתי ל'זוג מנצח', הייתה לי אפשרות להגיד שזה אנחנו, זה מה יש ועם זה נתמודד. היו כמה זוגות שרצו לשנות את השאלות בפוליגרף. אני לא רציתי לשנות. יכולתי להגיד שלא מתאימות לי שאלות על בגידה ולצאת כמו כולם עם כמה שאלות לא נעימות. אבל בחרתי להראות לעולם מי אני ומי מאץ' - לטוב ולרע. אני יודעת שהזוגיות שלנו קצת קשה לעיכול, בגלל הדעות שלי. אומרים לי 'את סמרטוט רצפה, את נותנת לו לבגוד בך. גבר אחר היה עושה אותך מלכה, מה זה גבר שלא שוטף כלים בבית'. כל הפמיניסטיות עפו עליי. מבחינתי להיות פמיניסטית זה לחזק את העם הנשי. את מאושרת? הילדים שלך מאושרים? בעלך מאושר? זהו, לא מעניין אותי יותר כלום. את מכבדת את בעלך? זה חשוב יותר מהכל".

בעלך מכבד אותך?
"הכי בעולם. הוא אומר 'אמן' על כל דבר שאני אומרת".

אדל בספלוב (צילום: טל חמדי)
אדל בספלוב (צילום: טל חמדי)

אז למה הוא לא עושה כלום בבית?
עבד:
"בואו נראה את כל יפות הנפש אומרות לבעל שלהן, אחרי משמרת של 17 שעות במסעדה, כשהוא חוזר בשלוש לפנות בוקר, תעשה כלים ותעשה כביסה. חבר'ה, אני לא מסיים לעבוד בחמש בערב ויכול לאסוף את הילדה מהגן ולקלח אותה. יש לי מחויבות לאשתי ולילדה, יש לי בית לכלכל. לא כואב לי שאני לא רואה מספיק את הילדה?". 
בספלוב: "זה לא שהעבודה חשובה יותר מהילדה. יש אותי במשוואה, ואני נותנת לו את החופש לעבוד ולעשות מה שהוא רוצה, ואני עושה הכל כדי שלילדה לא יחסר אבא. אם זה לקחת אותה למסעדה עד שהיא צריכה ללכת לישון, ואם זה בסופי שבוע שאני מקימה את מאץ' והולכים איתה לים. אני לא מאשימה אותו ומפנה אליו אצבע ואומרת אתה לא נמצא בבית, אתה לא עם הילדה, אתה לא עוזר. אף פעם לא אמרתי לו את זה". 

על מה אתם רבים?
בספלוב: "כסף. הוא מתעצבן עליי שאני מבזבזת הרבה".
עבד: "בשנה האחרונה, כשבגלל הקורונה לא הכנסתי אפילו 20% ממה שהייתי רגיל, אדל עזרה לי. אבל היא שכחה דבר אחד: אם מכניסים סכום מסוים אי אפשר לבזבז כפול שלוש". 

כידוע, הקורונה פגעה קשות בענף המסעדנות ולא פסחה על עבד, בעליה של קבוצת המסעדות "מיתוס". "במשך שמונה חודשים גרנו שלושתנו בחדר אחד אצל ההורים שלו", מודה בספלוב. "לא רצינו לבקש עזרה כספית מהם, אז הגענו למצב שעברנו לגור אצלם עד שהמצב השתפר. יש גם רגעים כאלה, וגם ברגעים כאלה אין סיכוי שהוא יקבל את ההרגשה שחסר לי משהו. לא הייתי רוצה שהילדים שלי יגדלו במשפחה שאני גדלתי בה, בלי קשר לכסף. תמיד היה שפע, יאכטות, מטוסים אבל לא היה את הנשמה ואת הלב. אמרו שאני עם מאץ' בשביל הכסף. מה את חושבת, שלא ניסו לשדך לי מיליונרים ברוסיה? לא עניין אותי. יכולתי לעבור לאבא שלי במוסקבה ולחיות כמו מלכה, אבל זה לא המקום שלי. ראיתי את המודל המשפחתי בבית של מאץ', שאמא שלו מחזיקה את הבית. אני לא מושלמת, אבל אני מנסה ליצור משהו שלי לא היה. אני רוצה הרבה ילדים, אני רוצה משפחה מאוחדת. נשים כיום מתגרשות בלחיצת כפתור, אותי זה מזעזע. המילה גירושים עושה לי רטט בגוף. אין סיכוי. ואני לא מדברת כמובן על בגידות, שזה קו אדום".

מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: טל חמדי)
מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: טל חמדי)

בגידה חד־פעמית היא לא נסלחת? 
בספלוב:
"שום סיכוי. חמש שנים סלחתי לו על הדברים האלה, נגמר הסיפור".
עבד: "אני עובר תהליך אינסופי. בעיניי אדל קרובה לשלמות, ולי יש עוד דרך ארוכה לעבור. היא בפור של עשר שנים עליי לפחות. ביומיום שלנו אנחנו לא נמצאים הרבה ביחד כדי שהיא תראה כמה אני מעריך אותה. בצילומי התוכנית, כשהיינו כל היום ביחד רק אני והיא מול הקנוניה שהייתה נגדנו, זה עוד יותר איחד בינינו. אדל ראתה את ההערכה שלי כלפיה, כי הייתי שקוע רק בה. פתאום הבינה כמה אני מכיר אותה. הוכחתי לה שכשהיא מדברת אני באמת מקשיב, גם אם אני בטלפון". 

בסיום משימת הגמר יגיעו שני זוגות להצבעת הקהל. אתם קיבלתם ביקורת רבה יחסית לזוגות האחרים, אתם חושבים שזה יפגע בסיכוי שלכם לנצח?
בספלוב:
"כל זוג עבר את הדרך שלו, השאלה היא לאיזו דרך הצופים התחברו. הדרך שלי ושל מאץ' הייתה להראות מי אנחנו, לטוב ולרע. לא היו מסיכות או מהלכים אסטרטגיים כדי שהקהל יאהב אותנו".

כשאת רואה את הדינמיקה בין איגי וקסמן לעתי שולברג, אין בך קנאה?
בספלוב: "תקשיבי טוב, אם היה לי מישהו כמו עתי לא הייתי יכולה לחיות איתו יום. הוא מושלם מדי".

עבד: "אף אחד לא יודע מה קורה בין בני זוג בחדרי חדרים. אני אומר 'כן' לאדל כמעט על הכל, אבל לא צריך את כל ה'מאמי שלי, אושר שלי, אהבה שלי'. ה'כן' שלי הוא חד וחלק, ואני ממשיך ביום שלי".
בספלוב: "אני לא אישה שיכולה עם לאבי דאבי, זה עושה לי עצבים. אני אוהבת קונטרות, ואני אוהבת גבר־גבר. לא הייתי יכולה לחיות עם 'אמן אמן' כל דקה. זה מתאים לאיגי, ואיגי לא הייתה יכולה להיות עם מאץ'".
עבד: "לא יכולים להיות שני אנשים מאוד דומיננטיים וחזקים בקשר, הם תמיד יתנגחו. אדל לרוב עושה את הוויתורים. אם לא, לא היינו יכולים להסתדר אחד עם השנייה".

מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: אביב חופי)
מאץ' עבד, אדל בספלוב (צילום: אביב חופי)

איך אין אגו?
בספלוב:
"אני נטולת אגו בזוגיות שלי. בחוץ - אוי ואבוי. איתו אני צריכה לחיות בשלום בבית, ואיתו אני אחיה כל החיים".
עבד: "יש לי אגו מטורף, ואשתי חיה איתו בשלום. אם היא לא הייתה חיה איתו בשלום, יכול להיות שהייתי עושה שינויים".

מה הצעד הבא? עוד ריאליטי?
אדל:
"אין לי שום בעיה עם ריאליטי, יכולים לקרוא לי פליטת ריאליטי, יכולים לקרוא לי טראש - אני אוהבת לעשות את זה ואני אוהבת את האהבה שאני מקבלת. במקביל, אני רוצה לפנות לכיוון רציני יותר של הנחיה ומשחק. יש לי עסק של תכשיטים, ואני עובדת על כמה פרויקטים חדשים בעולם הילדים". 

ומה עם לעבוד על אח או אחות לשייה?
בספלוב
: "עובדים גם על זה". 
עבד: "היא מחליטה בנושא הזה, ואני אומר 'אמן'".
בספלוב: "החלום שלי להביא לו עכשיו בן, כדי שהוא יוכל לקלח אותו".

"מאץ מעולם לא החליף חיתול או קילח": האמת מאחורי הנישואים של אדל בספלוב - לחצו כאן. 

אדל בספלוב, שייה עבד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדל בספלוב, שייה עבד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)