קרן פלס נראתה השבוע בדיזנגוף סנטר בתל אביב כשהיא חמושה במשקפי שמש שחורים ענקיים, שמלת מיני שחורה ונעלי עקב שלא היו מביישות את סופי מצ'טנר. פלס עצרה בדוכן הגאווה של דורון בראונשטיין ולקחה ממנו את ספרו "מדינת הלהט"בים". בראונשטיין הזכיר לה שהם כבר נפגשו בעבר, כשהיא שפטה ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" והוא היה אחד המתמודדים, בעונת הזכייה של חובי סטאר.

קרן פלס (צילום: אינסטגרם)
קרן פלס (צילום: אינסטגרם)

בראונשטיין, אני מקווה שאתה לא נוטר לה טינה על כך שהיא לא העלתה אותך לגמר.
"מה פתאום. אין, קרן פלס מה זה מקסימה! היא הייתה נורא אדיבה ומתוקה. חתמתי לה על הספר 'מאפולו מהכוכב הבא, באהבה', כי שם הבמה שלי אז בתוכנית היה אפולו". הכי חשוב: היא שילמה על הספר? "תגידי לי, את השתגעת שאני אקח כסף מקרן פלס? ברור שנתתי לה אותו במתנה. את חושבת שהיא תקרא אותו?".
את האמת? לא נראה לי.
"אבל הוא ספר מה זה יפה. אמא שלי תמיד אומרת לי שאני מוכשר".

קרן פלס (צילום: שוקה כהן)
קרן פלס (צילום: שוקה כהן)

> בטי רוקאווי, עברה סוכנת-העל ואשת האופנה בטי רוקאווי מהר סוף עברה לאחרונה ניתוח קטרקט בעיניים על אף זאת התחדשה.לרגל שבוע הספר העברי בספרה רב-המכר של עו"ד גלית צור "חוקי האהבה".

בטי רוקוואי (צילום: אווה דוד)
בטי רוקוואי (צילום: אווה דוד)

> אחרי שנתיים של עבודה מאומצת והשקעה של מאות אלפי שקלים השיקה השבוע קבוצת לוצאטו את המיתוג החדש של החברה. המעצב פיליפ בולקייה התמודד בהצלחה עם האתגר של חברת הפטנטים והקניין הרוחני, שמציינת בימים אלו 152 שנות קיום. מדובר כנראה בחברה המשפחתית הוותיקה ביותר בישראל.
תמר לוצאטו, מזל טוב.
"הבאנו לידי ביטוי את רוח החדשנות שהכנסנו לחברה ואת העובדה ששלוש הבנות הצעירות של המשפחה נכנסו לעמדת הניהול יחד עם ההורים אתי וכפיר לוצאטו".

אתי לוצאטו ובתה תמר לוצאטו בן יעקב (צילום: פרטי)
אתי לוצאטו ובתה תמר לוצאטו בן יעקב (צילום: פרטי)


> עם פרוץ משבר הקורונה (היה פעם דבר כזה) העריך מהנדס עיריית תל אביב לשעבר, ישראל גודוביץ, שזו מגיפה שלא תיעלם במהירות. עכשיו הוא גם מוציא על זה ספר.

גודוביץ, זה יהיה בשבוע הספר?
"בעיצומה של הקורונה נוצר הקשר עם מרכז איין ראנד בתל אביב והמנכ"ל בועז ארד, והיתר היסטוריה. אחרי הספר תבוא המורשת והארכיון ופרויקט משותף בשטח הערבה אשר נבחר על ידי הקרן לשמש סדנה בינלאומית לצעירים דוגמת טלייסין של האדריכל המיתולוגי פרנק לויד רייט. בינתיים הספר עומד בזכות עצמו. הוא דו־לשוני בגלל היזמים ובכלל, ויימכר רק בדיוור ישיר".

> רון חולדאי הגיע לשבוע הספר כאורח כבוד, הפעם כדי לחתום על ספרו, “מחולדה לתל אביב". “השנה הייתה לי הזכות לעבור לצד השני, זה של הסופרים, ולחתום על ספרי", אמר הראיס. “בואו גם אתם למתחם שרונה ותיהנו מחגיגת ספרים נהדרת".

רון חולדאי (צילום: יח''צ)
רון חולדאי (צילום: יח''צ)


> טניסאי העבר אנדי רם יככב בקמפיין סושיאל חדש של קבוצת מורז.

אנדי רם (צילום: עומרי רוזנגרט)
אנדי רם (צילום: עומרי רוזנגרט)