לפני שלושה חודשים הדוגמנית שיר אלמליח ואיש העסקים האיטלקי מייקל זנזורי התייצבו על מדרגות הרבנות והתגרשו באופן רשמי אחרי כשנתיים של נישואים וילד אחד. מאז, השניים נראו לא מעט יחד ואף היו שמועות על קאמבק מרגש. למרות שאלמליח הצהירה כי הם לא יחד, היא, זנזורי ובנם יצאו לשייט בטורקיה שנראה מאוד מאוד רומנטי.

העוקבים חדי העין יכלו לשים לב שאת סוף השבוע האחרון העבירה אלמליח על סיפון ספינה, יחד עם בנה רפאל בן השנה. התמונות שהעלתה, זהות לחלוטין לאלו שהעלה הגרוש שלה זנזורי. אז השניים אכן מבלים על אותה הספינה בטיול משפחתי עם חברים, אבל לא העלו אף תיעוד משותף, האם החופשה מרמזת על קאמבק? רק בשבוע שעבר התארחה אלמליח בתוכנית של אופירה וברקוביץ' ודיברה על היחסים עם אבי בנה.

סוף טוב? שיר אלמליח מדברת על קאמבק לאקס - לחצו כאן

שיר אלמליח, רפאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שיר אלמליח, רפאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מייקל זנזורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מייקל זנזורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אני ומייקל חברים טובים", סיפרה "לא הסתדרנו במסגרת הנישואים, היו הרבה משקעים בדרך שהובילו לגירושים. אבל בתור חברים אנחנו מתפקדים הרבה יותר טוב. יש לנו ילד משותף, אז עדיף לנו להסתדר". כאמור זה לא עניין יוצא דופן שהשניים מבלים יחד ורק לאחרונה חגגו לאבא של אלמליח יום הולדת. "אנחנו עושים ארוחות שישי ביחד, אנחנו מדברים - אבל לא קורה בינינו כלום, אנחנו חברים. זו פרידה מכובדת, בשביל הילד. יש משהו שמקשר ומחבר ביני לבינו. אני לא יודעת מה יקרה בעתיד, הלוואי שהקשר בינינו היה מסתדר ולא הייתי צריכה להכיר מישהו אחר ולהביא עוד ילדים".

שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: שוקה כהן)
שיר אלמליח, מייקל זנזורי (צילום: שוקה כהן)